אא

הלחץ עזר - סער ביטל החלטתו ובענף כבר עובדים על החזרת הטיסות

כשבוע לאחר החלטתו התמוהה לקצר את החופש הגדול כבר השנה , החליט שר החינוך גדעון סער לחזור בו ולחזור לחופש במתכונתו הרגילה ,בענף מרוצים וכבר החלו לעבוד על מנת להחזיר טיסות שכבר בוטלו ולחזור למתכונת רגילה.

Shutterstock Shutterstock

 שר החינוך ,גדעון סער,הודיע היום על ביטול  החלטתו משבוע שעבר על קיצור החופש הגדול . במסיבת עיתונאים שנערכה היום  אחה"צ , הודיע השר  על החזרת החופש הגדול למתכונתו הרגילה .


 אנשי ענף התיירות והנסיעות יכלו היום לנשום  לרווחה בעקבות החלטת של סער לחזור בו , וזאת למרות שחלק לא קטן של נוסעים כבר ביטלו ושינו טיסות וחופשות עקב החלטת השר בשבוע שעבר .


כזכור, בין הגופים הרבים שהביעו התנגדות נחרצת לקיצור החופש כבר השנה , היתה התאחדות סוכני הנסיעות ומכתב אף נשלח לשר התיירות על ידי קובי קרני ויוסי פתאל שביקשו ממנו להתערב בדחיפות למען ביטול קיצור החופש הגדול בהתראה כה קצרה, ובטענה שהחלטה זו "תגרום לכאוס כללי ולתוהו ובוהו בציבור."


הצ'רטריסטים והסיטונאים כמו גם אנשי הענף שקיבלו את הידיעה בשמחה , כבר החלו לעבוד בשעות האחרונות במשנה מרץ וזאת על מנת להחזיר טיסות שבוטלו על ידם  וסוכני הנסיעות גם הם  יאלצו לעמול קשה על מנת להחזיר הזמנות בתי מלון שכבר בוטלו.


 


 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: