אא

מלונות דן זכו בתכנית המצוינות לבתי מלון של אתר התיירות העולמי – TripAdvisor

כל אחד מהמלונות זכה למאות ביקורות אוהדות מאורחיו אשר העבירו את המלצתם ל - TripAdvisor. הדירוג נעשה באמצעות אתר האינטרנט של TripAdvisor.

Shutterstock Shutterstock
מלונות דן זכו בתכנית המצוינות לבתי מלון של אתר התיירות העולמי – TripAdvisor. המלונות הזוכים הם: מלון המלך דוד, דן אילת, דן פנורמה ירושלים, דן בוטיק, דן אכדיה, דן פנורמה תל אביב, דן קיסריה, דן כרמל, דן פנורמה חיפה, דן פנורמה אילת, גני דן אשקלון.

כל אחד מהמלונות זכה למאות ביקורות אוהדות מאורחיו אשר העבירו את המלצתם ל - TripAdvisor. הדירוג נעשה באמצעות אתר האינטרנט של TripAdvisor בו חברים מיליוני גולשים ברחבי העולם.

TripAdvisor מעניק את אות ההצטיינות על פי שני קריטריונים עיקריים: מלונות השומרים על רמת דרוג של 4 עד 5 כוכבים, מספר הביקורות ותדירותן.

רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות ברשת מלונות דן: "רשת דן שומרת לאורך שנים על רמת שירות גבוהה ביותר בכל מלונות הרשת. כיום אנו מציעים חוויית אירוח המתאימה לסוגים שונים של אורחים ולמגוון קהלים העובדה כי מלון דו בוטיק ומלון גני דן אשקלון, זכו להיכלל ברשימה לצד מלונות המלך דוד ודן אכדיה, מוכיחה כי אנו מעניקים את המוצר הטוב ביותר לכל אורח – על פי צרכיו ויכולותיו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: