אא

פרסום ראשון : יש תיירות תבקש מבית המשפט הקפאת הליכים וקבלת תכנית הבראה

החברה החליטה לחזור לפעילות כפוף להסכמת בית המשפט לקבל את בקשתה. הבעלים יוסי מואטי מאמין ביכולת החברה להחזיר את החובות. מחר ידון בית המשפט לימאות בחיפה בתביעת הספקים נגד המג'יק 1.

Shutterstock Shutterstock

חברת יש תיירות אמורה לפנות השבוע לבית המשפט המחוזי בת"א בבקשה להקפאת הליכים, הגנה בפני נושים וקבלת תכנית הבראה של החברה. הבעלים יוסי מואטי, מאמין כי ביכולתה של החברה להחזיר את כל החובות בתוך פחות משנה. החובות מוערכים בכ-1.2 מיליון דולר.

מואטי, במקום להכריז על פשיטת רגל,עדיין מאמין במוצר וביכולת החברה, ורוצה לחזור לפעילות עם הגעה להסדר עם החברות להן יש תיירות חייבת כספים.

מחר, אמור בית המשפט לימאות בחיפה, לדון בבקשת כל הספקים של המג'יק 1 בתביעה על חובות הספינה. החובות של המג'יק 1 לספקים בלבד מוערכים בכ-1.3 מיליון ש"ח. בית המשפט יכול לקבוע שהספינה תמכר, או שתפורק  והברזל שלה יימכר ובכסף זה  יוחזרו חובות לנושים.

יש לציין כי הפעילות של המג'יק 1 ויש תיירות מופרדת לחלוטין מבחינה משפטית.
חלק ניכר מפעילותה של יש תיירות נחשב למוצלח , ולדברי מואטי אם לא הייתה נקלעת לבעיות והתקלות  של אוניית המג'יק 1 אזי  פעילות החברה היתה נמשכת ללא כל בעיה .


מואטי עם ורד שוורץ המשמשת כיד ימינו, מאמין  שעם עבודה קשה, יוכל להרים חזרה את החברה  ללא צורך למכור את פעילותה או להגיע לפשיטת רגל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: