אא

קבוצת אופיר טורס במהלך קיץ חדשני בהשקעה של 3.7 מיליון שקלים

מירה אלטמרק סופר, מנהלת השיווק של אופיר טורס : "תזמון הקמפיין מוצלח בין השאר, בשל הרוח הגבית שמעניקה ירידת הדולר המתמשכת המאפשרת ללקוחות לטוס ולנפוש במחירים נמוכים משצפו".

Shutterstock Shutterstock
קבוצת אופיר טורס, נערכת לחופשות הקיץ של הישראלים בקמפיין המאגד מגוון רחב של טיסות, חבילות נופש בארץ ובחו"ל וטיולים מאורגנים תחת המסר Big Deal Small Price באמצעות JWT ISRAEL.

במסגרת הקמפיין המוערך בכ - 3.7 מיליון שקלים, יוצעו לצרכן מחירים אטרקטיביים במיוחד על מגוון רחב של טיסות וחבילות נופש אשר ירוכזו בעיקר ביעדי השמש האידיאלים לחופשות הכל כלול, יעדי מערב אירופה כמענה לביקוש הרחב לכפרי נופש וחופשות עירוניות, יעדי מזרח אירופה כמענה למשפחות המבקשות חופשות פעילות בטבע וחופשות בסגנון "טוס וסע" וחופשות בישראל.

הקמפיין צפוי לעלות במדיה הטלויזיונית ובאתרי האינטרנט המובילים כששיאו יתרחש בשלב שני בפעילות בפייסבוק.
מירה אלטמרק סופר, מנהלת השיווק של אופיר טורס : "השפה הפרסומית החדשה אשר בה יעשה שימוש במהלך הקמפין, צפויה לשמש את אופיר טורס במהלך התקופה הקרובה. תזמון הקמפיין מוצלח בין השאר, בשל הרוח הגבית שמעניקה ירידת הדולר המתמשכת המאפשרת ללקוחות לטוס ולנפוש במחירים נמוכים משצפו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: