אא

שיא כל הזמנים במספר התיירים בחודש מאי

268,000 תיירים הגיעו לישראל, 5% יותר בהשוואה לחודש מאי 2010.

Shutterstock Shutterstock
הצלחה לפעולות השיווק של משרד התיירות: הפעילות המוגברת והממוקדת והגדלת התקציבים הצליחו ליצר ביקושים גבוהים, ועל אף המצב הגיאופוליטי, ביקרו בישראל בחודש מאי 308,000 מבקרים – מספר דומה למאי אשתקד. מתחילת השנה הגיעו לישראל כ- 1,350 מיליון מבקרים – ירידה של 2% בלבד, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

על פי נתוני הלמ"ס, מתוך כלל הכניסות בחודש מאי, 268,000 היו של תיירים – עליה של 5% לעומת מאי אשתקד ושיא כל הזמנים לחודש זה. 40,000 כניסות היו של ביקורי יום – 23% פחות ממאי אשתקד. מתוכם 16,000 היו ביקורי אוניות קרוזים – פי 2 בהשוואה למאי 2010. מתוך כלל הכניסות מתחילת השנה ועד לחודשי מאי , 1,168 מיליון היו של תיירים – עליה של 4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 180,000 מבקרים הגיעו לביקור חד יומי – 28% פחות מ-2010.

אתמול נחנך במילאנו "שבוע ישראל" באיטליה, במסגרתו ניתן דגש בין היתר לקידום התיירות לישראל, שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב השוהה בימים אלה באיטליה, במסגרת משלחת ראש הממשלה. השר צפוי להיפגש היום עם עמיתתו האיטלקית, שרת התיירות מישלה ויטוריה ברמבילה, כדי לדון עמה בדרכים לקידום התיירות בין המדינות.

השר מיסז'ניקוב ציין: "הצלחת משרד התיירות לייצב את התיירות לישראל, נוכח האירועים האזורים והשפעתם על תדמית האזור וישראל בתוכו, הנה מרשימה וחשובה ונמשיך במאמצים אלו גם בחודשים הקרובים. זוהי שעה של ניצול הזדמנויות, גמישות ומהירות תגובה, ובמקביל לניתוח ובקרה רציפים, נפעל למקסם את ההשקעה השיווקית ולקצר משמעותית את משך ההתאוששות".

לקראת עונת הקיץ ישקיע משרד התיירות בחודשים הקרובים כ-60 מיליון שקלים בשיווק התיירות לישראל בעולם. במקביל, יקודמו פרויקטים ייחודיים ממוקדים, בהם בחירתו של ים במלח במסגרת תחרות שבעת פלאי עולם הטבע, מיצוב העיר אילת כפרויקט תהליכי ארוך טווח ועוד.
יש לציין כי פעילות משרד התיירות הביאה לעלייה של 40% מתחילת השנה בתיירות מאוקראינה . כן נרשמה עלייה של 59% בתיירות מדנמרק מתחילת השנה, עם כניסתו של קו תעופה ישיר בין המדינות בסוף 2010, גידול של 9% נרשם בתיירות מצרפת מתחילת השנה וממדינות נוספות, בהן אנגליה, מדינות סקנדינביה, גרמניה ועוד. התעוררות מורגשת גם בכניסת תיירים בטיסות ישירות לאילת, מתחילת השנה הגיעו בדרך זו כ-40 אלף תיירים, גידול של 40% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: