אא

ההתאחדות: ל-BSP אין מעמד במחלוקות הכספיות בין הסוכן וחברת התעופה

לאור טענות סוכני נסיעות על כך שביקשו לדון בחיוב שנוי במחלוקת וקיבלו הודעת דחייה על גבי נייר מכתבים של יאט"א, שלחה התאחדות סוכני הנסיעות מכתב ליאט"א וטענה כי זה מעלה חשש להטעיה והתערבות של יאט"א בניגוד לחוק.

Shutterstock Shutterstock
מערכה חדשה בין התאחדות סוכני הנסיעות ליאט"א. לאור פניות שקיבלה ההתאחדות מסוכנים, שהלינו על כך שביקשו לנצל את זכותם להעלות לדיון חיוב שנוי במחלוקת ע"י חברות התעופה ולטענתם קיבלו הודעת דחייה של בקשתם על גבי נייר מכתבים של יאט"א.

בכך, לטענת ההתאחדות, נוצר הרושם המוטעה כאילו הודעת הדחייה היא מטעם יאט"א. זאת, על אף שמדיניות ה-ADM של כל חברת תעופה אמורה להיקבע על ידיה באופן עצמאי.

לאור זאת, פנתה ההתאחדות להנהלת ה-BSP וציינה בפניה כי משלוח הודעה בשם חברת תעופה על גבי נייר מכתבים רשמי של יאט"א מעלה חשש להטעיה ואף להתערבות של יאט"א בניהול עסקי חברות התעופה באופן העלול להפר את החוק.

בתגובה לפניית ההתאחדות, הבהירה הנהלת ה-BSP כי המסמכים שנשלחו לסוכנים מהווים את תשובות חברות התעופה, כאשר מערכת ה-BSP או יאט"א אינן צד להודעת ה- REJECTION.

מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, מבהיר בפניה לחברי ההתאחדות: "למערכת ה-BSP אין כל מעמד במחלוקות הכספיות בין סוכן וחברת תעופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: