אא

הסיטונאים והצ'רטריסטים מדברים על עונת הנופשונים

אל תחמיצו את הגיליון החדש של 'פספורט'. יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה, מדבר על כמות המוצרים של החברה, ארנון אנגלנדר, יו"ר קווי חופשה, מזהיר ממחסור בחדרים, אייל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף, מדבר על המצב הכלכלי בארץ וההשלכות על החופשות, אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס, צופה קיץ חם ומפתיע. יהודה זפרני, דודו מחלב ורב-שיח עם מנהלי נתור-יוניטל.

Shutterstock Shutterstock
בגיליון החדש של עיתון 'פספורט' מתפרסם מוסף ענק ומיוחד לקראת עונת הנופשונים והעונה שבפתח. בכירי הענף מרואיינים לקראת העונה.

בגיליון רב-שיח מיוחד עם מנהלי נתור-יוניטל. אבי מנדלבאום, מנהל הנופשונים בחברה מציין כי: "אנחנו לא חלק מהכאסח שיש בשוק. יש לנו מוצרים מובילים ונכונים בכל יעד". אביבית פלג, מנהלת מחלקת טיולים מאורגנים, שסגרה כבר 20 שנה בחברה אומרת כי: "המותג נתור הוא מותג חזק. אנחנו רואים את האמון שיש לנוסעים ולסוכני הנסיעות במותג". מנהלת השיווק והמכירות, לימור שמיר הוסיפה כי: "בגלל סל המוצרים המאד רחב אנחנו נותנים לסוכן מענה שלם כמעט לכל מוצר שהוא רוצה. לכן באמצעות המכלול הזה הוא יכול להגיע לעמלות יתר".

הראיון המלא בו גם נטלו המנכ"ל רון שחף ומנהל חבילות אירופה ומוצרים מיוחדים רוני רוזמן, מופיע ב'פספורט'.

אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס, מאד אופטימי לקראת העונה ואומר: "קיץ 2011 הולך להיות חם ומפתיע, עם יעדים חדשים, מגמות מעניינות ומעל לכל, חיזוק יחסינו עם סוכני הנסיעות".

דודו מחלב, המשנה למנכ"ל ארקיע מספר כי: "הגדלנו ב-25% את מספר המקומות, אבל הטרגט לסוכנים נשאר נמוך ביחס לשנה שעברה עם מבצעים ותמריצים מיוחדים".

יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה מדבר בהרחבה לקראת העונה: "כמות המוצרים בקשרי תעופה היא הנרחבת ביותר הקיימת כיום בשוק. קשרי תעופה מתמידה במדיניות שהסוכן הוא ערוץ ההפצה המרכזי".

יהודה זפרני, המשנה למנכ"ל אופיר טורס מצהיר: "אנחנו הסיטונאות היחידה בישראל שלא מוכרת ישיר. אין אצלנו מרכז לקבלת הזמנות כמו אצל אחרים".

אייל קשדן מנכ"ל 'השטיח המעופף' אופטימי וצופה כי: "המשבר העולמי והמצב הכלכלי הטוב בארץ הפכו חופשות בחו"ל למאד אטרקטיביות. גם בעבר וגם בהווה, השטיח נבנה על סוכני הנסיעות".

וארנון אנגלנדר, יו"ר קווי חופשה מזהיר: "בבולגריה ואיי יוון יהיה מחסור בחדרים, כיוון שהאירופים רכשו בהתחייבות חדרים ממאי ועד אוקטובר. אנחנו אחת משלוש החברות הכי גדולות בנופשונים".

כל הראיונות המלאים בעיתון 'פספורט'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: