אא

מריוט דורגה במקום ה-9 ברשימת החברות "הירוקות" ביותר באנגליה

העיתון הבריטי 'סאנדיי טיימס' דירג את רשת המלונות במקום ה-9, הרשת המחוייבת להגנת הסביבה ברחבי העולם, שמה לה למטרה, "הורקה" של שרשרת האספקה שלהם המגלגלת מיליארדי דולרים, וצמצום של צריכת האנרגיה והמים ב-25 אחוז לכל חדר עד שנת 2017, ובכך יוצרים בסיס לסטנדרטים ירוקים וידידותיים לסביבה בתחום המלונאות.

Shutterstock Shutterstock
רשת המלונות, מריוט אינטרנשיונל דורגה במקום ה-9 ברשימת ה"ירוקים" ביותר באנגליה, כאשר היא שומרת על מיקומה בעשרת רשתות המלונות הירוקות המובילות בדירוג של עיתון הסאנדיי טיימס '60 החברות הירוקות ביותר באגליה לשנת 2011'.

בנוסף,זוהי השנה השניה ברציפות שרשת מריוט זוכה ב'חברה המחויבת ביותר לאיכות הסביבה' וכמו כן, מריוט הפכה לרשת המלונות היחידה באנגליה שנכנסה לדירוג עשרת המובילים בסקר.

הרשת המחויבת להגנת הסביבה ברחבי העולם, כאשר אחת ממטרותיה של מריוט כוללות "הורקה" של שרשרת האספקה שלהם המגלגלת מיליארדי דולרים, וצמצום של צריכת האנרגיה והמים ב-25 אחוז לכל חדר עד שנת 2017, ובכך יוצרים בסיס לסטנדרטים ירוקים וידידותיים לסביבה בתחום המלונאות, ע"י חינוך של העובדים והאורחים לתמוך בשמירה על איכות הסביבה ולהשקיע ביוזמות שימור חדשניות כולל הגנה על יערות הגשם ועל חיסכון במים.

למרות החורף הקר שפקד את אנגליה, מריוט הצליחה להשיג ב- 58 המלונות שלה ברחבי אנגליה, ירידה של 3% בפליטת החמצן ב-2010 וב-2011 ובנוסף היישום האפקטיבי של תוכנית המחזור , אפשרה למס' לא מבוטל של מלונות להפחית את כמות הפסולת שלהן.

בנוסף, אורחי המלון מריוט יכולים להשתתף באופן פרקטי בתמיכה הסביבתית של מריוט על ידי שימוש חוזר במגבות במהלך שהותם, כיבוי האורות ביציאה מהחדר ומחזור. בנוסף, אורחים שמעוניינים לתמוך בשימור יערות הגשם, יכולים לתרום דרך החשבון שלהם במלון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: