אא

דן פנורמה שודרג בהשקעה של 15 מיליון ש"ח

עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן ורפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות, הציגו היום את ההערכות לקיץ הקרוב. הרשת החלה בבניית המלון החדש שבבנגאלור שבהודו.

Shutterstock Shutterstock

מלון דן פנורמה שודרג בהשקעה בסך של 15 מיליון ש"ח. ההשקעה הנוכחית בשיפוץ מלון דן פנורמה מצטרפת להשקעה בסך 30 מליון ש"ח שנעשתה ב-2009 בשיפוץ 4 הקומות העליונות של המלון – "קומות כרמל", הכוללות את חדרי האקזקיוטיב, טרקלין העסקים והסוויטה הנשיאותית. דן פנורמה תל אביב מתחדש בעיצוב עכשווי וערוך לאירוח אנשי עסקים, תיירים מחו"ל, ונופשים ישראלים ואירופאים.

מאז פתיחת המלון בשנת 1986, השקיעה הרשת במלון דן פנורמה תל אביב כ- 140 מליון ש"ח, כולל הקמת מרכז הכנסים והאירועים הגדול אשר נפתח בשנת 1995.

עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן אמר היום: "האסטרטגיה רבת השנים של רשת דן דוגלת בפיזור הפעילות המלונאית בחלקי הארץ השונים תוך שימת דגש על אזורי תל אביב וירושלים, לצד חיזוק המותג "דן" כמוביל ברמת האיכות והשירות. באמצעות פריסה ארצית של מלונות הרשת בכל הארץ, מחיפה וקיסריה דרך תל אביב וירושלים ועד אשקלון ואילת, הצלחנו להגיע עם השנים לקהלים מגוונים הכוללים ראשי מדינות ושועי תבל, לצד אנשי עסקים ומשפחות המגיעים לארץ מדי שנה מרחבי העולם. כתוצאה ממדיניות זו, אנו צופים כי גם בקיץ הקרוב יעמוד שיעור התפוסה במלונות הרשת על כ-80%."

בנוסף הודיע עמי הירשטיין כי בימים אלו החלה הרשת בשלב בניית המלון החדש בבנגאלור שבהודו. מדובר במלון הראשון של רשת דן מחוץ לישראל. המלון החדש מיועד לאנשי עסקים מכל העולם הפוקדים את מעצמת ההיי טק שבהודו. עלות ההשקעה בבניית המלון עומדת על כ-50 מליון דולר. המלון נבנה על שטח של 8.5 דונם וכולל 230 חדרים בשטח בנוי כולל של 22 אלף מ"ר. שלב הבנייה צפי להימשך כ-3 שנים ובסיומו צפוי להיפתח המלון.

רפי בארי, סמנכ"ל שיווק ומכירות רשת מלונות דן: "להערכתנו, השנה בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט יורגש גידול בתיירות הישראלית במלונות בישראל. במלונות דן אילת ופנורמה אילת עומדת התפוסה של משפחות ישראלים על 90% ושאר אזורי הארץ עומדים שיעורי התפוסה על מעל 80%."

השנה יוצעו במלונות הרשת פעילויות לכל המשפחה, החל מפעוטות בגילאי שנתיים עד 4 עבורם יופעל מועדון דני בייבי"; מועדון דנילנד לילדים בגילאי גן עירוני ובי"ס יסודי, פעילויות נופש, יצירה וספורט בראייה של שמירת הסביבה ומועדון דני קלאב המיועד לבני 12 ומעלה בו תהיה התמקדות באבזור טכנולוגי כגון משחקי מחשב חדישים, פלייסטיישן, משחקי ווי ומוסיקה.

הנושא המרכזי בפעילויות לילדים במלונות דן "ילדי דנילנד שומרים על הסביבה". נושא זה נובע מתוך כך שהילדים בעידן הנוכחי מביאים ומובילים ערכים של התחשבות במשאבי כדור הארץ, נושא המחבר בין ילדי אורחים מכל העולם וגישת רשת מלונות דן שחרטה על דיגלה את מחויבותה לשמירה על הסביבה.




הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: