אא

פסטיבל זומבה במלון 'קלאב הוטל אילת'

במהלך שלושת ימי הפסטיבל האורחים רקדו ונהנו מריקודי זומבה סביב הבריכה ובאולם ממוזג. הפסטיבל משולב גם בשיעורי ספינינג, חוויית ריקודים, מוסיקה דרום אמריקאית ושריפת קלוריות.

Shutterstock Shutterstock
במשך שלושה ימים, בין התאריכים 16-18 ליוני, מיום חמישי ועד שבת, הקיים במלון קלאב הוטל אילת פסטיבל זומבה הראשון מסוגו בארץ, כ-250 אורחים ובעיקר אורחות מכל הגילאים, הגיעו להתארח במלון ולהשתתף בשלושה ימים של הזזת הגוף בקצב ריקודי הזומבה לצלילי מוסיקה לטינית.

זומבה היא סוג של ריקוד אירובי המבוסס על תנועות ואלמנטים של ריקודים לטיניים כמו סלסה, מרנגה, קומבייה, רגטון, טנגו ופלמנקו. את הזומבה רוקדים לצלילי מוסיקה לטינית קצבית של כל אחד מהריקודים עליהם היא מבוססת.

במהלך שלושת ימי הפסטיבל האורחים רקדו ונהנו מריקודי זומבה סביב הבריכה ובאולם ממוזג. הפסטיבל משולב גם בשיעורי ספינינג, בשעות הבוקר והערב הקרירים התקיימו שיעורי ספינינג ששמרו על הקצב ועל שרירים חמים. האורחים נהנו מחוויית ריקודים, מוסיקה דרום אמריקאית ושריפת קלוריות.

לפסטיבל הגיעו קבוצות וזוגות לשלב נופש ותחביב משותף. ריקוד הזומבה מותאם לכל הגילאים.
סביב הברכה מוקמו דוכני מכירה לבגדים ואביזרים שאורחי הפסטיבל יכלו לרכוש ולהתקשט בהם.

את הפסטיבל יזם והפיק קרני שלו, קרני הוא עורך דין במקצועו המשלב בחייו זה 8 שנים הדרכת ספינינג מקצועי. לפסטיבל הגיעו מדריכים מקצועיים מכל הארץ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: