אא

ת"א קידמה תיירות בפסטיבל הגאווה בברלין

קמפיין עידוד התיירות של תל-אביב היה האורח המרכזי של פסטיבל הגאווה של העיר והתמקם בביתן בלב האירוע, אליו הגיעו כמאתיים וחמישים אלף אורחים מכל רחבי גרמניה.

Shutterstock Shutterstock
בסוף השבוע האחרון התמלאו רחובות רובע שונברג בברלין, המזוהה עם הקהילה הגאה בעיר, בדגלי ישראל ותל-אביב. קמפיין עידוד התיירות של תל-אביב היה האורח המרכזי של פסטיבל הגאווה של העיר והתמקם בביתן בלב האירוע, אליו הגיעו כמאתיים וחמישים אלף אורחים מכל רחבי גרמניה. ראש עיריית ברלין, קלאוס ווברייט, אחד מראשי העיר היחידים בעולם מחוץ לארון, ביקר אף הוא בביתן ההסברה של תל-אביב וסיפר על התרשמותו מביקורו האחרון בישראל לפני כשנה. את ראש העיר ברלין אירחו בביתן אדיר שטיינר, מתאם אירועי הגאווה ופרויקטים בינלאומיים בעיריית תל-אביב, הזמרת ניקה ומלכת הדראג טלולה בונט.

פעילות ההסברה של תל-אביב בברלין כללה מצעד של אומנים ישראלים על הבמה המרכזית בפסטיבל, קוקטייל קבלת פנים לסוכנים ולראשי הקהילה ואירוח עיתונאים. במצעד הגאווה התל-אביבי האחרון נרשם מספר שיא של תיירים ותיירות גאים שהגיעו להתארח בתל-אביב ומקמפיין התיירות הגאה לעיר של עמותת הלהט"ב בשיתוף עמותת התיירות של תל-אביב מצפים לעליה של כעשרים וחמש אחוז בכמות התיירים הגאים הצפויים להגיע לעיר בשנה הקרובה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: