אא

שרת התיירות רוחמה אברהם-בלילא, באיגרת מיוחדת לשרי התיירות במדינות העולם

"שיפור האקלים התיירותי בעולם - אתגר חיוני לא פחות מההתמודדות החשובה עם השינויים באקלים ובאקולוגיה הגלובאלית".

Shutterstock Shutterstock

ביום שבת, ה- 27.9.08, צוין ברחבי תבל, זו השנה ה- 28 ברציפות, "יום התיירות הבינלאומי". השנה התמקדו האירועים בסימן התמודדות תעשיית התיירות עם התמורות באקלים ובאקולוגיה הגלובאלית. יום התיירות נוסד על ידי ארגון התיירות העולמי בשנת 1980, במטרה להעלות את המודעות לחיוניותה של התיירות לקהילה הבינלאומית והשפעתה הרבה בתחומי הכלכלה, חברה, פוליטיקה ותרבות.


ראשי תעשיית התיירות בעולם ציינו את האירועים בסוף השבוע האחרון בפרו. באגרת מיוחדת ששיגרה שרת התיירות, רוחמה אברהם בלילא, לרגל יום התיירות הבינלאומי לעמיתיה, שרי התיירות בעולם, קראה השרה רוחמה אברהם-בלילא למיצוי האפשרויות הגלומות בתיירות הגלובאלית להגברת ההבנה והאחווה בין העמים והתרבויות. "במקורות היהודיים נקבע "ואהבת לרעך כמוך" ואין כמו תעשיית התיירות כדי למנף את העיקרון האוניברסאלי החשוב הזה".


שרת התיירות הציעה, כי במקביל לדיונים החשובים המתמקדים בשינויי האקלים בעולם, ינקטו שרי התיירות צעדים של ממש לשיפור האקלים התיירותי. "אני בטוחה, כי ארגון התיירות העולמי יחד עם תעשיית התיירות העולמית, ייתנו תרומה משמעותית למאמץ העולמי למציאת פתרון לבעיית ההתחממות הגלובלית". ציינה השרה באיגרתה והוסיפה בהקשר זה, כי "ישראל מחויבת לתרום מידעה ומניסיונה, בייחוד בנושאי מדבור ומים, אשר חיוניים להתפתחות התיירות בעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: