אא

האם לתת טיפ לצוות השירות בטיסה?

אופיר טורס ערכה משאל בקרב 350 סוכני נסיעות ולקוחות נבחרים, שמציג את השאלה "האם משפחה עם 2 ילדים לפחות אמורה לתת טיפ לצוות השירות בטיסה?"

Shutterstock Shutterstock
תפקידו של צוות השירות בטיסה אינו כולל רק הגשת מזון ושתייה, אלא דאגה כללית לצרכי הנוסעים בטיסה. הם מסייעים לנוסעים החשים ברע ומספקים מידע אודות הטיסה, אחריות על הסדר במטוס, הרגעת נוסעים לחוצים, השגחה על ילדים הטסים לבדם דיווח לאחראי הביטחון על התפרעות במטוס ועוד תפקידים רבים נוספים.

חברת אופיר טורס, במשאל שערכה בקרב 350 סוכני נסיעות ולקוחות נבחרים, מציגה את השאלה – "האם משפחה עם 2 ילדים לפחות אמורה לתת טיפ לצוות השירות בטיסה?"

במקרה של משפחה הטסה עם ילדים, העזרה הנדרשת מהצוות היא רבה עוד יותר: חיוך אדיב, קריצה לילדים, עזרה עם הכרית/השמיכה של הילד ומגוון בקשות ייחודיות נוספות לבידור ועזרה.

עבודת הצוות במקרה זה היא עבודה קשה המצריכה הפגנת סבלנות, מתן שירות אדיב, עמידה במצבי לחץ, התבטאות נאותה, יכולות אלתור וכישורים נוספים על מנת לעמוד בדרישות התפקיד.

אנו נדרשים לתת טיפ לנהג המונית, למלצר, לבל בוי, למדריך הטיול ולעוד נותני שירות רבים וטובים – ומה לגבי צוות השירות בטיסה?

ובכן, למרות תפקידיהם הרבים והעבודה הקשה, התוצאות היו חד משמעיות: רק כ-35% מהנשאלים חושבים כי מן הראוי שמשפחה עם ילדים תיתן טיפ לצוות האוויר, לעומת 50% מהנשאלים שהגיבו בשלילה מוחלטת. 15% נוספים מן הנשאלים לא הסכימו לחוות דעה בנושא.

בינתיים, במקום טיפ, כדאי פשוט להיות אדיבים אליהם כמו אל כל אדם אחר ולהשיב בחיוך בפעם הבאה שבה הינכם מתבקשים להדק את חגורות הבטיחות בדרך לחופשה משפחתית מהנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: