אא

מרידיאנה פליי מעלה את העמלה ל-7%

בעוד שחלק ניכר מחברות התעופה מורידות את עמלת הסוכנים ל-0%, הפתיעה חברת התעופה האיטלקית, כאשר באירוע השקה חגיגי, שנערך במלון הילטון ת"א, הודיעה יחד עם נציגתה בישראל "אופן סקיי", כי החל מה-1 ביולי תעלה את עמלת הסוכנים ל-7% במקום 5%.

Shutterstock Shutterstock

על שפת הבריכה המהודרת של מלון הילטון תל אביב התקבצו הערב רבים מאנשי ענף התיירות והתעופה, כדי לחגוג עם 'אופן סקיי' את קבלת הנציגות של חברת התעופה האיטלקית 'מרידיאנה פליי'.


בערב החגיגי, שנערך על רקע נוף השקיעה המרהיב, לצידי מוזיקה ערבה ומזנון עשיר, קיבלו אפריים פורטיס, מנכ'ל אופן סקיי, שנראה נרגש למראה המשתתפים הרבים, יחד עם פרנצ'סקו סקנדלה, מנהל המכירות העולמי של החברה האיטלקית, את האורחים הרבים שהגיעו לאירוע.


בין המשתתפים הרבים נראו בין השאר: קובי זוסמן מנהל יאט'א ישראל, יהודה זפרני מאופיר טורס, גיא מלמד מנכ'ל כרמל שרותי תיירות, ניצה מרפלד מאיסתא, יעקוב קופילביץ מנכ'ל וורלדספאן, אריה גרנות מטיולי מילניום, יונתן בוברוב מנכ'ל לוט בישראל, דבורה ברוכשטיין מנכ'לית רויאל ג'ורדניאן ועוד סוכני נסיעות רבים.


אפרים פורטיס נשא דברים ובין היתר הודה לאורחים על האמון בחברה ולצוות מרדיאנה פליי בישראל ואופן סקיי, בכללם: דורית עמרם - אחראית מחלקת הזמנות, רוני פלדמן - מנהל מחלקת השיווק והמכירות, ענת ננר – מנהלת המכירות הכללית של אופן סקיי ולמירה שמיס – מנהלת לשכת המנכ"ל, על שסייעו בהפקת האירוע.


אחרי נאומו של פורטיס נשאו דברים גם סגן שגריר איטליה בישראל ופרנצ'סקו סקנדלה.


שיאו של הערב היה הודעתם של סקנדלה ופורטיס, כי החל מחודש יולי תעלה החברה את עמלת הסוכן ל-7% לעומת 5% הניתנת כיום, דבר שגרר תשואות כפיים סוערות מקרב סוכני הנסיעות, שרק השבוע התבשרו כי חברת התעופה של איבריה עוברת לעמלת 0% כמו מספר לא קטן של חברות אירופאיות שכבר עברו זה זמן רב לעמלת 0.


בסיומו של ערב מושקע, בו אף הוגרלו כרטיסי טיסה מתנת 'מרידיאנה פליי',יכלו  פורטיס והצוות של 'אופן סקיי' לסכם בסיפוק ערב מוצלח עם נוכחות מוגברת של אנשי הענף.


 











צילומים: רונן מחלב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: