אא

עימות בין בועז וקסמן לשמואל מרום על רקע פעילות הלשכה

בועז וקסמן: "דעתי הייתה שצריך לבחור יו"ר ללשכה מתוך בעלי ומנהלי החברות בלשכה, ללא פיקציות של מיסדים וכו'". שמואל מרום: "אני מצפה מבועז וקסמן שיפסיק להשחית את זמנו וזמנם של חברי הלשכה בפניות מיותרות".

Shutterstock Shutterstock

עימות חזיתי בין בועז וקסמן, יו"ר חברת אופיר טורס, לבין שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת.


וקסמן שלח באמצע החודש מכתב לחברים על רקע החלטות שהתקבלו בלשכה. וקסמן כותב בין השאר במכתבו: "ההנהלה שמתוך 8 חבריה 7 נמנים על אותם המייסדים, הציעה ויתור על תשלום מיסים למייסדים עד אפריל 2011, ומוצע למייסדים מס מופחת של 225 ש"ח לחודש. תשלום המס יהפוך אותם לחברים בעמותה בעלי זכויות הצבעה וחובות שווים לשאר החברות. למרות שמתוך אותם חברים כולם למעט אחד הנם חברים בלשכה כבר מטעם החברה בראשה הם עומדים. לטעמי מהלך זה נעשה כדי להכשיר משהו בעייתי".

עוד כותב וקסמן על בחירת יו"ר הלשכה: "להזכירך דעתי הייתה שצריך לבחור יו"ר ללשכה מתוך בעלי ומנהלי החברות בלשכה ללא פיקציות של מייסדים וכו' ".

וקסמן עוסק גם בנושא תשלום מסי החבר וכותב כי: "כיוון שבקופת הלשכה וסמייל כספים רבים, אני שואל לדעתך באם הגיע הזמן להפחית ב-80% את המיסים לכל החברות בלשכה שאתה נמנה עליהן. . הצעתי כי נשלם רק 20% מהתשלום הקיים היום והלשכה תמשיך להיות יציבה ופעילה, זריזה וצעירה-למענך".

ואילו שמואל מרום שלח מכתב לחברי הלשכה, בו הוא עוסק במכתבו של וקסמן. מרום כותב בין השאר כי: "כפי שהובהר באסיפה הכללית, חברי ההנהלה שכיהנו בתפקידם בשנת 2008, חתמו באורח אישי על טפסי הקמת העמותה. לפיכך, מבחינה משפטית הם חברים באורח אישי בלשכה, בנוסף לחברותם כנציגי חברות. לא מדובר ב"פיקציות" כמו שמנסים לטעון. זה המצב המשפטי והחוק אינו יכול להיות פיקציה".

על עצמו כותב מרום: "בפועל ובניגוד לכל המלעיזים אני עתיד לשלם דמי חבר באורח אישי וזאת בנוסף על תרומתי ללשכה, בפעילותי בהתנדבות, כמו כל שאר חברי ההנהלה".

על גביית דמי החברה כותב מרום: "התקציב אושר בהנהלת הלשכה לשנת 2011 הינו תקציב מאוזן. התקציב אושר בהנהלת הלשכה בחודש דצמבר 2010. בועז וקסמן היה חבר בהנהלת הלשכה ותמך באופן עקבי ברמת דמי חבר שנקבעה. היקף דמי החבר שצפוי לשנת 2011 הינו כ-650,000 ש"ח, סכום זהה לדמי חבר שנגבו לפני כ-20 שנה. בתקופה זו עלה מדד המחירים בכ-240%. הותרת דמי החבר בשיעור נמוך, וכמעט ללא שינוי מזה שנים ארוכות, מתאפשר הודות לפיתוחה של חברת הבת, עיסוקו של צוות הלשכה בפיתוח וניהול חברת הבת, וחלוקת המשרד והצוות בין הלשכה וחברת הבת".

מרום כותב ומתייחס אישית לבועז וקסמן: "ברמה האישית אני רוצה לציין שתמוהה בעיני התנהגותו של בועז וקסמן, שבוחר לתקוף את הנהלת הלשכה בהחלטות שהוא עצמו נטל בהן חלק. אם סבר שיש מקום להורדת דמי החבר בשיעור של 80% מדוע לא יזם זאת בעת כהונתו כחבר הנהלה? צר לי כי עלינו לעסוק בספיחים נוספים של התקפות אישיות נגדי. התקפות אלה אינן לטובתה של הלשכה, הן מחלישות את מעמדה וגורמות לה להוצאות כספיות גבוהות ומיותרות. אני מצפה מבועז וקסמן שיפסיק להשחית את זמנו וזמנם של חברי הלשכה בפניות מיותרות, ויפסיק ל"חפש" את חברי ההנהלה באורח אישי על פעילותם והחלטותיהם ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: