אא

וקסמן לחברי הלשכה:"אני שמח על הבטחה והודעה על דיון להפחתת דמי החבר בהמשך להצעתי"

ההתנצחות בין בןעז וקסמן ליו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת שמואל מרום ממשיכה. וקסמן שלח הבוקר מכתב נוסף לחברים בו הוא מציין כי הוא מקווה שזהו המכתב האחרון בנושא.

Shutterstock Shutterstock
ההתנצחות בין בועז וקסמן הבעלים של חברת אופיר טורס לבין שמואל מרום יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת, ממשיכה על רקע דמי החבר שהלשכה גובה.
וקסמן שלח הבוקר מכתב לחברי הלשכה בו הוא כותב בין השאר כי:"זה הזמן לדאוג לשיווק ומכירות, לחזק את החברות ולדאוג לחוסנן. אי השקט באזור קיים ומתגבר. אין, ולא היה בכוונתי, לנהל דו שיח בחליפת מכתבים ואני מקווה שזהו המכתב האחרון בנושא".
על דמי החבר כותב וקסמן במכתב כי:"אני שמח על הבטחה והודעה על דיון צפוי להפחתת דמי החבר בהמשך להצעתי. בהמשך מצטט  וקסמן ממכתבו של שמואל מרום מיום 22.6.11 :"בכוונת ההנהלה לקיים דיון נוסף בסוגיה זו בתחילת המחצית השנייה של שנת 2011". אני מציע-יפה שעה אחת קודם". 
עוד  כותב וקסמן:"שמואל מרום, כאשר היה יו"ר הנהלה מטעם חברה, דרש פעמים רבות הגדלה ותוספת לדמי החבר הקיימים ואני דאגתי לעצור תוספות מיותרות לדמי החבר.הצעות חוזרות ונשנות של מרום להגדלה ולתוספת של דמי החבר-נהדפו, ע"י חברי הנהלה נוספים. בכל הזדמנות לא תמכתי בהגדלות לדמי החבר". עוד מוסיף וקסמן על דמי החבר כי:"החלטה על ויתור דמי חבר למייסדים עד 31.3.11 בנימוק שלא היה ידוע זהו נימוק מוטעה. מעולם לא הייתה כוונה ליצור מעמד למייסדים וכל שנקבע על תאוריית המייסדים זו אכן מחשבה שנולדה באילוץ פיקטיבי ולא ברוח החברות בלשכה ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: