אא

משרד התיירות נערך לקבלת פניהם של אלפי התיירים במהלך סוף השבוע

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "יש לשמור על שגרה בנתב"ג ולהעביר מסר לתיירים ולתקשורת העולמית כי ישראל היא מדינה בטוחה, מתקדמת ואטרקטיבית לביקור".

Shutterstock Shutterstock
משרד התיירות נערך לקבלת פניהם של עשרות אלפי התיירים הצפויים להגיע לישראל בסוף השבוע. לשכת המשרד בנתב"ג, הפועלת במהלך כל ימות השבוע, 24 שעות, תוגברה החל מהבוקר בעובדים דוברי שפות
וחומרי הסברה, אשר יחולקו לתיירים עם הגעתם לנתב"ג. עובדי הלשכה יחלקו לתיירים פרחים ויסייעו להם בהתאם לצורך.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין הבוקר כי נתב"ג הנו שער הכניסה והיציאה מישראל ולכן קבלת פניו של התייר עם ההגעה לארץ, מעצבת משמעותית את חוויותיו ותחושותיו במהלך הביקור. משרד התיירות פעל בשנתיים האחרונות, לצד משברים שונים – כלכליים ומדיניים, לייצב ולהגדיל את תנועת התיירות לישראל וימשיך לעשות זאת. "ראוי לשמור על שגרה בנתב"ג. משרד התיירות ידאג לקבל פני התיירים באופן מכובד, אשר יעביר את המסר שישראל היא מדינה בטוחה, מתקדמת ואטרקטיבית לביקור. הטיפול הנקודתי בפעילים הפרו פלסטינים, אשר יעשה במקצועיות ואחריות על ידי גורמי הביטחון השונים, אינו צריך להפר את השגרה בנתב"ג באופן משמעותי.

יש לציין כי מתחילת השנה ביקרו בישראל למעלה ממיליון וחצי תיירים – מספר דומה לתקופה המקבילה אשתקד, אשר היתה שנת שיא בתיירות לישראל. ההכנסות מתיירות זו נאמדות במיליארדי שקלים, והיא מייצרת אלפי מקומות עבודה, מעודדת פיתוח כלכלי ומשפרת משמעותית את תדמית ישראל בעולם.

השר מיסז'ניקוב, יגיע לנתב"ג ביום שישי בכדי לבחון את פעילות נציגי הלשכה וקבלת פני התיירים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: