אא

מלון דניאל ים המלח משיק מחדש את "ממלכת הילדים"

זאת בהשקעה של כ-150 אלף שקל עם מופעי בידור של כוכבי הופ וערוץ הילדים. ענת סטריק-דהאן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות טמרס: "ההשקעה משדרגת את חוויית הנופש למשפחות צעירות לרמה שאינה אופיינית למלונות באיזור ים המלח".

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות טמרס משיקה הקיץ את "ממלכת הילדים". הרשת השקיעה כ-150 אלף שקל בבנייה מחדש של מועדון הילדים עם עשרות הפעלות: הקרנות סרטים, עמדות פלייסטיישן, פינת איפור, אזורי יצירה, תחרויות שחייה, שיעורי זומבה וג'ימבורי, וכל זה הוא רק חלק משלל האטרקציות שהמלון הולך להציע הקיץ.

ענת סטריק-דהאן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות טמרס: "ההשקעה ב'ממלכת הילדים' משדרגת את חוויית הנופש שאנו מציעים למשפחות צעירות לרמה שאינה אופיינית למלונות באזור ים המלח. תמהיל האטרקציות והמופעים של הממלכה פונה לילדים בכל גיל ומאפשר הן להורים והן לילדיהם למצות את אפשרויות הבילוי והמרגוע של החופשה במלון".

מתחם "ממלכת הילדים" עוצב מחדש והשנה יהיה כולו בקונספט של סיפורי האגדות המפורסמים. מהרגע שנכנסים למועדון, האווירה היא של ממלכה קסומה כשהנסיכות מהספרים נמצאות בכל פינה. הרצפה עוצבה מחדש בפרקט נעים ונוח שמאפשר לילדים ישיבה נינוחה על הרצפה, בעת הצפייה בסרטים שמוקרנים במועדון. המתחם מחולק לשניים: האחד מיועד לפעוטות ובו פעילות ענפה לילדים עד גיל 6 בעזרתן של הגננות והסייעות ואילו החלק השני מיועד לבני 6 ומעלה וכולל אטרקציות פופולריות כמו תחנות סוני פלייסטישן ועמדת DJ.

בנוסף, מאמצע חודש יולי יתארחו במלון מופעי הבידור לילדים של עודד פז, כוכב "הפיג'מות" וערוץ הילדים והמופע של ערוץ הופ, בהשתתפות יעל דואני והדמויות האהובות על הילדים מרח' סומסום, דודידו, הקונצונים ועוד, שיופיעו פעמיים בשבוע בשעות אחר-הצהריים בהופעה מיוחדת חינם לאורחי המלון הצעירים.

"ממלכת הילדים" תפעל מידי יום בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 לפנות ערב. במסגרת פעילות המועדון יוכלו הילדים להשתתף בשלל פעילויות מיוחדות שיארגן הצוות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: