אא

1.6 מיליון מבקרים הגיעו לישראל במחצית הראשונה של שנת 2011

בדומה לאשתקד, שנת השיא בתיירות לישראל. שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: " בצל המשברים האזוריים והמקומיים, הצליחה תעשיית התיירות לשמר את תנועת התיירות לישראל ואף להגדילה; עד לסוף השנה ימשיך המשרד בפעילות בעולם בהיקף 100 מיליון שקלים".

Shutterstock Shutterstock
שיאים בתיירות: בחודש יוני הגיעו לארץ, בסך הכל 262,000 מבקרים , גידול של 1% לעומת יוני 2010 ו-25% לעומת יוני 2009, ושיא במספר התיירים לחודש זה. שיא כל הזמנים נרשם בחודש יוני גם בכניסות התיירים , אשר עמד על 228,300 , עליה של 7% לעומת יוני 2010 ו-4% לעומת יוני 2008.

במחצית הראשונה של שנת 2011 הגיעו לישראל 1.6 מיליון מבקרים, דומה למספרם בתקופה המקבילה אשתקד , אשר הייתה שנת השיא בתיירות. מתוך כניסות אלו 1.4 מיליון היו תיירים, עלייה של 4% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

213,000 ביקורי יום נרשמו במחצית הראשונה של השנה, ירידה של 27% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מתוך ביקורים אלו, 96,000 היו של מבקרי קרוז, כפי שניים ממספרם בתקופה המקבילה אשתקד.

כן עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כי מתחילת השנה הגיעו 40,900 תיירים בטיסות ישירות לאילת למטרות נופש, גידול מרשים של 38% לעומת המחצית הראשונה של 2010.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "התיירות לישראל רושמת הישג משמעותי במחצית הראשונה של השנה. בצל המשברים האזוריים והמקומיים, להם השפעה ישירה על תדמית האזור, הצליחה תעשיית התיירות, בכוחות משותפים, לשמר את תנועת התיירות לישראל ואף להגדילה. ההשקעה האינטנסיבית ברחבי העולם, הן בתגבור תקציבי של פעולות השיווק והן בפעולות ההסברה, על ידי נציגי המשרד בעולם, מצליחה לאתגר את התייר הפוטנציאלי בביקור בארץ, ולהציג את ישראל כיעד בטוח, איכותי ומגוון", ציין שר התיירות והוסיף כי במחצית הקרובה של השנה, ימשיך המשרד בפעולות השיווק באופן אינטנסיבי וממוקד ברחבי העולם, בהיקף של כ-100 מיליון שקלים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: