משרד התמ"ת נגד אמון הציבור בעניין החלת תקנות התיירות
מנכ"ל משרד התעשייה והמסחר, שרון קדמי, שלח מכתב למנכ"לית אמון הציבור, בעקבות פניית התאחדות סוכני הנסיעות, בו התריע כי הודעת אמון הציבור בדבר החלת תקנות ביטול עסקה על תיירות חוץ, יש בה לגרום להטעיית העוסקים והצרכנים.
Shutterstock
משרד התמ"ת שלח מכתב למנכ"לית אמון הציבור ובו דרישה כי הפרסום באשר לכניסה הצפויה לטענת הארגון של החוק להחזר כספי בתחום התיירות היוצאת יוסר. זאת בעקבות פניית התאחדות סוכני הנסיעות למנכ"ל משרד התמ"ת שרון קדמי. האחרון בתגובה פנה לעו"ד גלית אבישי, מנכ"לית אמון הציבור, בו הוא ציין בפניה, כי אמון הציבור הוא לא הגוף המוסמך להודיע בשם הרגולטור על כניסתן של התקנות לתוקף.
כמו כן קדמי בפנייתו ציין כי ההודעה של אמון הציבור עלולה לגרום להטעיית העוסקים והצרכנים, מכיוון שהדיון בהארכת התוקף טרם הסתיים. מבחינת קדמי הדבר עשוי ליצור בלבול והטעיה של העוסק והן של הצרכן.
דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת לגבי הארכת הפטור אמור להתקיים היום.
כמו כן קדמי בפנייתו ציין כי ההודעה של אמון הציבור עלולה לגרום להטעיית העוסקים והצרכנים, מכיוון שהדיון בהארכת התוקף טרם הסתיים. מבחינת קדמי הדבר עשוי ליצור בלבול והטעיה של העוסק והן של הצרכן.
דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת לגבי הארכת הפטור אמור להתקיים היום.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}