ההתאחדות פנתה לממונה על הרשות להגנת הצרכן לבדיקת ההחזרים עבור מסי נמל מצד חברות התעופה
סוכני הנסיעות טוענים כי במקרים בהם לקוחות ביקשו לקבל החזר כספי עבור מס נמל, בגין חלק מכרטיס הטיסה שלא נוצל, הם קיבלו תשובה שלילית מחברת התעופה.
Shutterstock
התאחדות סוכני הנסיעות ביקשה מהממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן לבדוק את סוגיית ההחזרים עבור מסי נמל מצד חברות התעופה, במקרה של כרטיסי טיסה שנוצלו באופן חלקי.
זאת, בעקבות מקרים רבים בהם לקוחות שביקשו לקבל החזר כספי עבור מס נמל בגין חלק הכרטיס שלא נוצל, נתקלו בסירוב מצד חברות התעופה.
יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות ציין, כי רשויות שדות התעופה בארץ ובעולם מחייבות את חברות התעופה במיסי הנמל רק עבור שימוש שנעשה בפועל בשירותי שדה התעופה.
הוסיף פתאל: "לאור זאת, דרישת חברות התעופה מהסוכנים והנוסעים לשלם עבור שירותים שלא ניתנו אינה לגיטימית".
זאת, בעקבות מקרים רבים בהם לקוחות שביקשו לקבל החזר כספי עבור מס נמל בגין חלק הכרטיס שלא נוצל, נתקלו בסירוב מצד חברות התעופה.
יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות ציין, כי רשויות שדות התעופה בארץ ובעולם מחייבות את חברות התעופה במיסי הנמל רק עבור שימוש שנעשה בפועל בשירותי שדה התעופה.
הוסיף פתאל: "לאור זאת, דרישת חברות התעופה מהסוכנים והנוסעים לשלם עבור שירותים שלא ניתנו אינה לגיטימית".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}