רשת מלונות דן משקיעה 2 מליון ₪ בקמפיין קיץ
רפי בארי, סמנכ"ל השיווק של רשת מלונות דן אמר כי: "הקמפיין ממשיך את אסטרטגית החברה, להציע חוויה כוללת של אירוח ושירות המעניקים ערך מוסף לחופשה המשפחתית במלונות דן".
Shutterstock
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל מודעות בעיתונות הכתובה ובאתרי האינטרנט וחסויות בערוצים המסחריים – 2,10,24.
בנוסף, גם השנה תפרסם הרשת בתל אביב על גבי קירות הבניין בפינת הרחובות אבן גבירול ודיזינגוף, אבן גבירול והשופטים ובאיילון צפון במחלף גני התערוכה ומרכז הירידים.
רפי בארי, סמנכ"ל השיווק של רשת מלונות דן אמר כי: "הקמפיין ממשיך את אסטרטגית החברה, להציע חוויה כוללת של אירוח ושירות המעניקים ערך מוסף לחופשה המשפחתית במלונות דן. על פי בדיקה שערכה הרשת, גם השנה אחוז גבוה מהמתארחים במלונות הם נופשים חוזרים מהארץ ומהעולם".
רינת סייג – ורדי , מנהלת הפרסום של רשת מלונות דן: "הקיץ הזה אני פועלים במגוון רחב של ערוצי המדיה . כחלק ממנו אטרקציה ייחודית בקיר אבן גבירול – השופטים אימג' של ילדה הנושפת בועות סבון אל רחוב אבן גבירול."
בנוסף, גם השנה תפרסם הרשת בתל אביב על גבי קירות הבניין בפינת הרחובות אבן גבירול ודיזינגוף, אבן גבירול והשופטים ובאיילון צפון במחלף גני התערוכה ומרכז הירידים.
רפי בארי, סמנכ"ל השיווק של רשת מלונות דן אמר כי: "הקמפיין ממשיך את אסטרטגית החברה, להציע חוויה כוללת של אירוח ושירות המעניקים ערך מוסף לחופשה המשפחתית במלונות דן. על פי בדיקה שערכה הרשת, גם השנה אחוז גבוה מהמתארחים במלונות הם נופשים חוזרים מהארץ ומהעולם".
רינת סייג – ורדי , מנהלת הפרסום של רשת מלונות דן: "הקיץ הזה אני פועלים במגוון רחב של ערוצי המדיה . כחלק ממנו אטרקציה ייחודית בקיר אבן גבירול – השופטים אימג' של ילדה הנושפת בועות סבון אל רחוב אבן גבירול."
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}