אא

ציפי ליבני מספרת חוויות למלונאיות

'פורום המלונאיות', הכולל מנהלות בכירות בענף המלונאות אירח אמש את יו"ר קדימה, ח"כ ציפי ליבני. ליבני סיפרה למלונאיות כי למעשה יש לה אליהן פינה חמה בלב, כיוון שלאחר שחרורה מצה"ל, לפני שהחלה לעבוד במוסד, עבדה כמלצרית במלון דיפלומט בתל אביב.

Shutterstock Shutterstock
'פורום המלונאיות', הכולל מנהלות בכירות בענף המלונאות , בראשות רומי גורודסקי, סמנ"כלית התאחדות המלונות בישראל וסמדר רינות, יו"ר מלונות הכשרת היישוב, אירח אמש במלון שרתון ת"א את יו"ר קדימה, ח"כ ציפי ליבני.

ליבני סיפרה למלונאיות כי למעשה יש לה אליהן פינה חמה בלב, כיוון שלאחר שחרורה מצה"ל, לפני שהחלה לעבוד במוסד, עבדה כמלצרית במלון דיפלומט בתל אביב. ליבני אמרה כי יש לה זיכרונות טובים מאותה התקופה, ולכן גם כיום כאשר אנשי האבטחה מקפידים משיקולי אבטחה להעלות אותה במעליות העובדים במלונות, ולא במעליות הרגילות, היא חשה כמו בבית ומזדהה עם עובדי המלונות: המלצרים, הבל בויס והחדרניות.

במפגש אמש היו פנים מעניינות חדשות. גל נאור תשובה, בתו של יצחק תשובה, אשר עיצבה את מלון פלאזה בניו יורק הצטרפה אמש לפורום המלונאיות, שמטרתו: העצמת הנשים בענף המלונאות ותמיכה הדדית במלונאיות כדי לתמוך בהן בדרך לתפקידי מפתח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: