קמפיין קיץ לחוויה האולימפית בת"א
תחת הסיסמא "שיא חדש של כיף" ובתקציב של כ- 250 אלפי שקלים, יכלול הקמפיין הופעה בפרסומות ובחסויות בטלוויזיה המסחרית, אינטרנט באנרים, פרירולים ושלטי חוצות.
Shutterstock
החוויה האולימפית בת"א יוצאת בקמפיין קיץ פרסומי בשיתוף משרד הפרסום "ציבלין תקשורת צעירים".
תחת הסיסמא "שיא חדש של כיף" ובתקציב של כ- 250 אלפי שקלים, יכלול הקמפיין הופעה בפרסומות ובחסויות בטלוויזיה המסחרית, אינטרנט באנרים ופרירולים ושלטי חוצות.
בחוויה האולימפית יצאו המבקרים לסיור בן 5 טבעות אל רגעי השיא של המשחקים האולימפיים ואל הרוח האולימפית של מצוינות, כוח רצון, התמדה ושאיפה מתמדת להגיע מהר יותר, גבוה יותר וחזק יותר.
טבעת התהילה, הטבעת ההיסטורית, הטבעת הישראלית, טבעת העתיד וטבעת ההתנסות – אינטראקטיביות רב חושית המועברת בצורה מרתקת ובאמצעים חדשניים בתוך אולמות ייחודיים מלאים באפקטים.
החוויה האולימפית הוקמה במטרה להנחיל את הערכים האולימפיים בקרב המבקרים, הזכות לחלום והחובה לנסות ולהגשים את החלומות, הדבקות במטרה והשאיפה המתמדת למצוינות.
החוויה הופקה עפ"י עיקרון ה - Edutainment לפיו הנאה וידע משלימים זה את זה וכך, יכול גם מי שהמילה ספורט זרה לו, ליהנות מכל רגע, ואפילו ללמוד.
תחת הסיסמא "שיא חדש של כיף" ובתקציב של כ- 250 אלפי שקלים, יכלול הקמפיין הופעה בפרסומות ובחסויות בטלוויזיה המסחרית, אינטרנט באנרים ופרירולים ושלטי חוצות.
בחוויה האולימפית יצאו המבקרים לסיור בן 5 טבעות אל רגעי השיא של המשחקים האולימפיים ואל הרוח האולימפית של מצוינות, כוח רצון, התמדה ושאיפה מתמדת להגיע מהר יותר, גבוה יותר וחזק יותר.
טבעת התהילה, הטבעת ההיסטורית, הטבעת הישראלית, טבעת העתיד וטבעת ההתנסות – אינטראקטיביות רב חושית המועברת בצורה מרתקת ובאמצעים חדשניים בתוך אולמות ייחודיים מלאים באפקטים.
החוויה האולימפית הוקמה במטרה להנחיל את הערכים האולימפיים בקרב המבקרים, הזכות לחלום והחובה לנסות ולהגשים את החלומות, הדבקות במטרה והשאיפה המתמדת למצוינות.
החוויה הופקה עפ"י עיקרון ה - Edutainment לפיו הנאה וידע משלימים זה את זה וכך, יכול גם מי שהמילה ספורט זרה לו, ליהנות מכל רגע, ואפילו ללמוד.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}