אא

רעידת אדמה: ההתאחדות החליטה להפעיל את חטיבת התיירות הנכנסת

ועד התאחדות סוכני הנסיעות החליט ברוב קולות להפעיל מחדש את חטיבת התיירות הנכנסת, במטרה להציג חזות אחידה ויציבה בפני גורמי התיירות. המשמעות: חברות רבות צפויות לעזוב את לשכת מארגני תיירות נכנסת.

Shutterstock Shutterstock
מהפכה בענף התיירות: ועד התאחדות סוכני הנסיעות החליט להפעיל מחדש, במסגרת ההתאחדות, את חטיבת התיירות הנכנסת. ההחלטה התקבלה אתמול  ברוב קולות, למעט מתנגד אחד, אלון זידנר.

הוועד קיבל את ההחלטה בעקבות פניה של חברות רבות, כמו: פלתורס, איסתא, דיזנהאוז, כלל תיירות, צבר ומונה טורס, שביקשו מההתאחדות להפעיל מחדש את החטיבה, כאשר ההחלטה התאפשרה לפי סעיף 89 א' בתקנון ההתאחדות.

בעקבות ההחלטה ההתאחדות למעשה תהיה גג מרכזי לכל החטיבות, אשר פועלות כעת בהתאחדות: יוצאת, נכנסת ופנים, כאשר עד היום, ההתאחדות פעלה בעיקר בתחומי התיירות היוצאת והפנים.

מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, אמר על ההחלטה כי: "בפני ועדת ההתאחדות, הונחה בקשת שלושת חברי ההתאחדות: בועז וקסמן מחברת אופיר טורס, אחישי גל מחברת איסתא ודוד קמיניץ מחברת דיזנהאוז ובשם עוד חברים, לפעול בתחום התיירות הנכנסת במסגרת החטיבה לתיירות נכנסת, הקיימת בתקנון ההתאחדות בסעיף 89. לאחר שמיעת חוות דעת משפטית לפיה על הוועד להיעתר לפנייה ועפ"י רצון החברים, החליט הוועד להיענות בחיוב ליוזמה להפעלת החטיבה כאמור עפ"י התקנון. פעילות החטיבה תהיה בתאום ואישור הוועד ובעתיד הקרוב יוחלט על דרכי הפעולה ותכנים לפעולה בתחום. מעבר לכך לא הוחלט בנתיים על דרכי הפעולה, תקציבים, סדר יום, מוסדות וכו'. נושאים אלה יידונו בקרוב".

בוועד ההתאחדות אמרו אתמול, כי ההחלטה תשקף חזות אחידה ויציבה של ההתאחדות בפני כל הגורמים ובצורה זו יינתן מענה מול הגורמים הממשלתיים, לחזק את סוכני הנסיעות גם בתיירות פנים וגם נכנסת, כאשר אין סיבה להפרדה או כפילויות.

שמדברים בהתאחדות לכפילויות מדברים על לשכת מארגני תיירות נכנסת, שאין ספק שבעקבות ההחלטה הדרמטית עלולה לספוג מכה חזקה. מספר חברות כבר אמרו אתמול כי אין להם כוונה להיות חברים בשני הגופים, קרי ההתאחדות וגם בלשכת מארגני תיירות נכנסת, ומאחר ובהתאחדות יש את כל החטיבות הם יעדיפו להיות חברים רק בהתאחדות סוכני הנסיעות.

יהיה מעניין לעקוב אחר תגובת לשכת מארגני תיירות נכנסת, שלמעשה תצטרך לדעת להתמודד עם ההחלטה הלא פשוטה מבחינתה ודרמטית, ולמצוא דרכים למנוע גל עזיבות של חברות, שצפוי להיות בתקופה הקרובה, לאחר שבהתאחדות סוכני הנסיעות יפעילו הלכה למעשה את חטיבת התיירות הנכנסת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: