אא

עו"ד ליאור טנר סגן ראש אגף השיווק באל על

טנר, ששימש כמנכ"ל כרטיס האשראי ומועדון הלקוחות POWERCARD, יכנס לתפקיד בספטמבר. ליאור טנר על אל על ותוכניות הנאמנות בענף התעופה: "אל על כמובילת קטגוריה וכמותג המחובר למגוון ערכים חיוביים, יכולה להיות פורצת דרך וחדשנית בתחום זה ולהוות מודל לחיקוי לחברות תעופה מתחרות".

Shutterstock Shutterstock
עו"ד ליאור טנר מונה לסגן ראש אגף השיווק באל על ולמנהל מועדון "הנוסע המתמיד" וייכנס לתפקידו במהלך חודש ספטמבר.

עו"ד טנר, 37, בוגר תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, שימש בחמש השנים האחרונות כמנכ"ל כרטיס האשראי ומועדון הלקוחות POWERCARD מקבוצת פישמן ומשמש כמרצה לשיווק בביה"ס "סרנת" למנהל עסקים במרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה.

ליאור טנר: "אני שמח להצטרף לחברת אל על, המהווה מותג על בשוק הישראלי. אני רואה בעולם תוכניות הנאמנות בענף התעופה, אתגר ראשון במעלה, אשר יכול לשנות מהותית את האופן בו נתפסת חברת התעופה בעיני הלקוח ולגרום לו לתדירות שימושים גבוהה משמעותית. אל על כמובילת קטגוריה וכמותג המחובר למגוון ערכים חיוביים, יכולה להיות פורצת דרך וחדשנית בתחום זה ולהוות מודל לחיקוי לחברות תעופה מתחרות".

עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על: "מועדון הנוסע המתמיד של אל על הוא מועדון החברים הגדול בישראל, עם למעלה מ- 800 אלף חברים. אנו רואים במועדון דרך אסטרטגית ראשונה במעלה להיטיב עם הלקוחות. אני בטוחה כי ניסיונו הרב של ליאור בתחום, יתרום רבות לקידום המועדון והפיכתו למוביל בתחומו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: