אא

מלון מצודת דוד בירושלים חונך משחקייה חדשה

המשחקייה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪, עוצבה ע"י מעצבת הפנים שרית שני חי, המתמחה בעיצוב חללים המיועדים לילדים, אשר בחרה, לשזור סמלים המזוהים עם העיר ירושלים.

Shutterstock Shutterstock
מלון "מצודת דוד" בירושלים, חונך משחקייה חדשה המשתרעת על פני 100 מ"ר בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ שעוצבה ע"י מעצבת הפנים שרית שני חי, המתמחה בעיצוב חללים המיועדים לילדים ונושא עיצוב נקי הממזג אסתטיקה ופונקציונאליות ואשר נע בין הקלאסי למודרניסטי ובין הפורמליזם לדימוי הקונקרטי.

בעיצוב המשחקייה, בחרה שרית שני חי, לשזור סמלים המזוהים עם העיר ירושלים ולהשתמש בחומרי PVC, פורמייקות, סנדוויץ', עץ מלא וסקיי בצבעי כחול, לבן ואדום.

בהשראת מערות ירושלים מוצבת במשחקייה מעין מערה המשמשת כבמת תיאטרון, מקום לקפוץ, מקום לשחק, מקום לצפייה בטלוויזיה ועוד. חזית המערה עשויה מחיתוכי עץ היוצרים תבליט ומאזכרים את הטופוגרפיה ההררית של ירושלים ופנים המערה עשוי ספוג המרופד בסקיי אדום.

גם שוק מחנה יהודה המפורסם בא לידי ביטוי בעיצוב המשחקייה. פינות שוק של פירות וירקות המוצבות על קיר המשחקייה ולצידן עגלות שוק עם גלגלי עץ מאפשרות לילדים לשחק במסחר שוק.

בהשראת טחנת הרוח שבעיר מוצב במשחקייה פסל עשוי עץ טבעי של טחנת הרוח בעל גוף חלול בתוכו יכולים הילדים להתחבא.

במרכז החלל ניצבים אובייקטים רכים מרופדים היוצרים מעגל ישיבה מכורסאות מוביילים המאפשרים ישיבה, רביצה ומשחק כאשר לצידם שזלונג עליו ניתן לשכב לשבת או לטפס ובקצהו מוטבעים פני האריה, סימלה הרשמי של העיר ירושלים.

בקיר אחר במשחקיה מוצבים מטבח מאובזר, פינת סלון מיניאטורית, מיטת חולה ובית בובות עם גג כחול והילדים מוזמנים להעסיק את עצמם בשלל משחקי נדמה לי.

ע"י מחיצות אקוסטיות ניידות ניתן לחלק את חלל המשחקייה לשני חללים נפרדים וכך ליצור שתי קבוצות גיל. באגף המיועד למתבגרים נשמרת הצבעוניות השלטת, כשהחלל עצמו מעוצב בקווים יותר פורמליסטים ועל רצפת ה-PVC מונחים מעין הדומים רכים העשויים תיפורים בעבודת יד המדמים איים בגדלים שונים. עוד באגף ארבע עמדות מחשב עם ספסלים תואמים, טלוויזיה המותקנת בקיר המרכזי ,משחקי מחשב דינאמיים משותפים ועוד.

עיצוב המשחקייה מוביל מגמת עיצוב פנים כלל עולמית, שמיישמת מחשבה חדשה על האופן שיש לעצב חללים בעבור ילדים ומשתלב גם בתפיסה המעודכנת של אתרי נופש המארחים משפחות ומבקשים להציע פתרונות תעסוקה מלהיבים, שמעודדים שימוש בחושים של יצירתיות ודמיון.

                        


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: