מלון דן אילת : פייסבוק מתחת למים
רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות ברשת דן: "רשת דן רואה במדיה החברתית אמצעי ראשון בחשיבותו לשמירת הקשר עם לקוחותיה ועל כן החלטנו לצאת במהלך החדש שיאפשר ללקוחות לקבל מוצר שירותי חדש בזמן אמת".
Shutterstock
רשת מלונות דן תשקיע 100 אלף ₪ בציוד צילום תת מימי אשר יותקן בחודש אוגוסט בבריכה של מלון דן אילת.
אורחים שיביעו עניין בתמונות המיוחדות, יוכלו להצטלם מתחת למים והתמונה תועלה ישירות לדף הפייסבוק שלהם.
השימוש במצלמה אינו כרוך בתשלום ומיועד ללקוחות המעוניינים לתעד עצמם בזמן אמת מתחת למים בצילום אמיתי של מצב נופש בלתי שגרתי.
מדובר בהמשך למהלכי השיווק והמיתוג של רשת מלונות דן לקיץ הנוכחי. הפעילות הינה חלק מקמפיין הקיץ ופעילויות הקד"מ באמצעות באומן-בר- ריבנאי וחברת הקד"מ "כפיים".
רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות ברשת דן אמר היום: "רשת דן רואה במדיה החברתית אמצעי ראשון בחשיבותו לשמירת הקשר עם לקוחותיה ועל כן החלטנו לצאת במהלך החדש שיאפשר ללקוחות לקבל מוצר שירותי חדש בזמן אמת - עוד במהלך חופשתם במלון. אורחי המלון יוכלו לשתף את כל חבריהם בחווית החופשה האישית שלהם וזאת בזמן אמת. מדובר באסטרטגיה שיווקית ארוכת שנים המכירה בחשיבות הערוץ הדיגיטלי. במסגרת זו אנו מפעילים כיום גם את e-Dan , מועדון לקוחות מקוון המונה כ-200 אלף חברים המהווים היום יותר מרבע מלקוחות הרשת. רשת דן מתפארת בשיא "עולמי" של לקוחות חוזרים של מעל ל35% כאשר חלק ניכר מהם חוזרים להתארח אצלנו בגלל חברותם במועדון או פעילותם בפייסבוק. בנוסף מקימת הרשת דפי פייסבוק פעילים לישראלים ותיירים המקבלים מאיתנו עדכונים באופן שוטף ומדברים איתנו על רצונותיהם,העדפותיהם וכו."
אורחים שיביעו עניין בתמונות המיוחדות, יוכלו להצטלם מתחת למים והתמונה תועלה ישירות לדף הפייסבוק שלהם.
השימוש במצלמה אינו כרוך בתשלום ומיועד ללקוחות המעוניינים לתעד עצמם בזמן אמת מתחת למים בצילום אמיתי של מצב נופש בלתי שגרתי.
מדובר בהמשך למהלכי השיווק והמיתוג של רשת מלונות דן לקיץ הנוכחי. הפעילות הינה חלק מקמפיין הקיץ ופעילויות הקד"מ באמצעות באומן-בר- ריבנאי וחברת הקד"מ "כפיים".
רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות ברשת דן אמר היום: "רשת דן רואה במדיה החברתית אמצעי ראשון בחשיבותו לשמירת הקשר עם לקוחותיה ועל כן החלטנו לצאת במהלך החדש שיאפשר ללקוחות לקבל מוצר שירותי חדש בזמן אמת - עוד במהלך חופשתם במלון. אורחי המלון יוכלו לשתף את כל חבריהם בחווית החופשה האישית שלהם וזאת בזמן אמת. מדובר באסטרטגיה שיווקית ארוכת שנים המכירה בחשיבות הערוץ הדיגיטלי. במסגרת זו אנו מפעילים כיום גם את e-Dan , מועדון לקוחות מקוון המונה כ-200 אלף חברים המהווים היום יותר מרבע מלקוחות הרשת. רשת דן מתפארת בשיא "עולמי" של לקוחות חוזרים של מעל ל35% כאשר חלק ניכר מהם חוזרים להתארח אצלנו בגלל חברותם במועדון או פעילותם בפייסבוק. בנוסף מקימת הרשת דפי פייסבוק פעילים לישראלים ותיירים המקבלים מאיתנו עדכונים באופן שוטף ומדברים איתנו על רצונותיהם,העדפותיהם וכו."
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}