אא

Webbing משיקה נתב סלולרי ל – 45 מדינות ללא הגבלת גלישה

נעם לנדו מנכ"ל Webbing: "פתרון עבור לקוחות הטסים לחו"ל לעיתים תכופות במודל של "לא גלשת לא שילמת", למכשירי סמארטפון, מחשבים ניידים וטאבלטים ב- 22 יורו ליום".

Shutterstock Shutterstock
חברת Webbing משיקה נתב סלולרי חדש, Webbing Spot, עם סים גלובלי אשר יכול לשמש את הנוסע בכ- 45 מדינות שונות במקביל. עד היום לכל מדינה הותאם סים מקומי ולא התאפשרה נדידה ממדינה למדינה יחד עם הנתב אלא בהחלפת הסים.

הנתב החדש משלים את קו המוצרים של החברה ומאפשר ללקוחות אשר טסים ליעדים שונים ברחבי העולם לעיתים תכופות, לגלוש בכל מדינה במודל חיוב שבו במידה ולא נעשה שימוש במכשיר אין חיוב. העלות היומית לחיבור הינה 22 יורו עבור 5 מכשירים במקביל בחבילה ללא הגבלת גלישה, עלות הנמוכה משמעותית מחבילת גלישה סלולרית ואפילו מחיבור WiFi נייח. הנתב הגלובלי מיועד לטסים באופן תדיר ונשאר אצלם קבוע תמורת דמי מנוי של 60 ₪ לחודש.

ה- Webbing Spot נותן מענה בצפון אמריקה, יבשת אירופה: אירלנד, איטליה, בלגיה, בריטניה, גרמניה, דנמרק, הולנד, נורבגיה, ספרד, סלובקיה, פינלנד, צ'כיה, צרפת, רומניה, שבדיה, שוויץ, אסטוניה, ליטה, לטביה, ליכטנשטיין ולוקסמבורג. יבשת אוסטרליה וניו-זילנד, ובמזרח הרחוק: תאילנד, אינדונזיה, מקאו, פיליפינים, מלזיה, דרום קוריאה, הונג קונג, הודו, טייוואן, יפן, וייטנאם, סין וסינגפור.

נעם לנדו, מנכ"ל Webbing מציין כי: "שימוש ממוצע של נוסע לחו"ל במכשירים השונים עומד על כ- 30 מגה ביום ב- iPhone וכ-70 מגה ביום במחשב נייד. עלויות אלה שקולות לאלפי שקלים לנסיעה דרך חברות הסלולר".

"אנו מוסיפים את המודל הגלובאלי כמענה לדרישת הלקוחות ובמקביל למודל השכירות המזדמן בעלות של €11 ליום גלישה. התמחור הינו פשוט; תשלום עבור יום שימוש ולא מודל עבור MB מסובך שהלקוח מתקשה להבין. בנוסף, חיבור אינטרנטי ל- 5 מכשירים שונים ללא הגבלת גלישה, במספר רב של מדינות ובעלות זולה משמעותית. השירות שלנו לא מחייב על יום שבו לא היה חיבור לאינטרנט ולכן ניצול החבילה הוא מלא בניגוד למפעילי הסלולר שם לא ניתן לקבל החזר על חבילה לא מנוצלת", הוסיף לנדו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: