אא

כ- 300,000 ישראלים צפויים לצאת לחו"ל בתקופת החגים

יהודה זפרני, משנה למנכ"ל אופיר טורס, מונה שתי סיבות עיקריות: האחת היא, ששער הדולר נמוך יותר מאשר בשנה שעברה. השנייה, גל המחאה, אשר צפוי להשאיר בארץ עשרות אלפי ישראלים.

Shutterstock Shutterstock
מגמה חדשה, המתגברת משנה לשנה, היא עליה בכמות ההזמנות ליום כיפור לטיסות לחו"ל ויעדי הנופש. השנה צפויה עליה של כ - 15% מנתוני השנה הקודמת והמספר גדל מדי שנה.

מדובר בעליה קלה של כ - 5% מהשנה שעברה ויהודה זפרני, משנה למנכ"ל אופיר טורס, מונה שתי סיבות עיקריות: האחת היא, ששער הדולר נמוך יותר מאשר בשנה שעברה. השנייה, גל המחאה צפוי להשאיר בארץ עשרות אלפי ישראלים. עוד הוסיף ,כי אין לו ספק שמי שלא טס בקיץ, ייצא לנופש בתקופת החגים.

באופיר טורס מעריכים כי היעדים העיקריים לחגים המתקרבים יהיו ארה"ב, פריז, לונדון, המזרח הרחוק ובעיקר תאילנד .

יעדי הנופש הפופולאריים יהיו קפריסין, כרתים, רודוס, ברצלונה ופראג ואם לא יחול שינוי, נראה עליה נוספת ביציאות הישראלים לאנטליה לאחר סיום צום הרמדאן.

בקיץ האחרון ההיצע היה גדול מהביקוש וכתוצאה מכך מחירי הרגע האחרון היו אטרקטיביים ונמוכים בכ-10 % ממחירי הרגע האחרון שהיו קיימים בשנה שעברה.

בגלל הצפיפות בין החגים והתקופה הקצרה, ממשיך יהודה זפרני להמליץ, כדאי להזמין מראש כבר במחצית הראשונה של ספטמבר, את הנופש המועדף.

נתון מעניין נוסף הוא כי בחודשי הקיץ נשבר שיא של יציאות ישראלים בחו"ל וייתכן כי נהיה עדים לשיא נוסף ביום שלאחר יום הכיפורים עם צפי של מעל 70 אלף ישראלים שייצאו מהארץ ביום אחד.

בתחום תיירות הפנים ההזמנות חלשות כרגע, אך מעריכים כי ההזמנות לחגים יגברו בספטמבר, זאת בהנחה שמחירי המלונות ירדו ב - 10-15% לפחות. אם המחירים לא ירדו, ייתכן ונהיה עדים לתפוסה נמוכה לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: