אא

השף שלום קדוש נכנס למועדון הגסטרנומי "Des Chefs Des Chefs"

קדוש, השף של מלון לאונרדו פלאזה ירושלים, מרשת מלונות פתאל, מצטרף למועדון בו חברים שפים של ראשי ממשלות ,נשיאים ובתי מלוכה מ-30 מדינות בעולם.

Shutterstock Shutterstock
שלום קדוש, השף של מלון לאונרדו פלאזה ירושלים, מרשת מלונות פתאל, הוא השף הישראלי הראשון שזכה להיכנס לרשימת השפים החברים במועדון הגסטרונומי היוקרתי Club Des Chefs Des Chefs , מועדון בו חברים שפים של ראשי ממשלות ,נשיאים ובתי מלוכה מ-30 מדינות בעולם.

קדוש, בעל ניסיון רב בהרכבת תפריטים לאירועים ממשלתיים, קיבל לפני כשנה, פנייה להצטרף למועדון מיו"ר המועדון היוקרתי, ג'ילס בראגארד.

המועדון הוקם בשנת 1977 בצרפת על ידי ג'ילס בראגארד , בעל מפעל לייצור מדים לשפים שהזמין אליו לארוחת ערב ידידותית, מספר שפים של ראשי מדינות. הערב זכה להצלחה אדירה, שבו במקום החליטו להקים מועדון שבו יתנו במה לכל מגמות הקולינריה והמזון, לאבולוציה של המקצוע ולחידושים האחרונים בענף.

המועדון, מונה 30 חברים בניהם, השף של נשיא צרפת, השף של מלכת אנגליה, השפית של הבית הלבן, השף של הנסיך ממונקו ושל ראשי מדינות נוספים. התנאי לקבלה למועדון הוא שפים שעובדים עבור בני משפחת מלוכה וראשי מדינות . הסיבה לכך לדבריהם, היא שרק מעמד ותפקיד שכזה יכול להבטיח את הסטנדרטים הגבוהים והטובים ביותר. במידה ואין למדינה שף ראשי, יכול להתקבל למועדון שף שיש לו קשר לבישול באירועים ממשלתיים. המועדון מקיים מפגשים של החברים בו אחת לשנה, כאשר בכל שנה בוחרים לערוך את המפגש אצל ראש מדינה אחר במטרה לאפשר לשפים לחקור את קשרי התרבות והמסורת הקולינרית של אותה מדינה בה הם נפגשים.

בשבוע שעבר חזר קדוש ממפגשו הראשון עם חברי המועדון, מפגש אשר התקיים ברוסיה. במסגרת הביקור הוזמנו חברי המועדון כאורחי הקרמלין והתקבלו ע"י נשיא רוסיה, דימיטרי מדוודב. שלום העניק לחברי המועדון במתנה כפיות עם סמל ירושלים ולנשיא רוסיה העניק ספר בישול של מאכלים ירושלמים.
לדברי שלום קדוש: "אני רואה את החברות שלי במועדון ככבוד למדינה. אני מאד מקווה שהמפגש הבא של חברי המועדון יתקיים בישראל. החברות שלי במועדון זה, מעלה את ישראל על מפת הגסטרונומיה העולמית שבה ישראל תקעה כבר יתד לאחר סעודת דוד המלך בחגיגות 3,000 שנה לירושלים זו הייתה חוויה מדהימה ומעניינת לפגוש ולקיים שיח עם שפים של ראשי מדינות גדולים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: