פינגווין הצטרפה כחברה ב- IATA ומרחיבה את פעילותה
ירון אוחנה, מנכ"ל פינגווין: "אנו נעזר בידע שצברנו בכדי להרחיב משמעותית את סל מוצרי החברה גם ליעדים רחוקים כארה"ב, המזרח הרחוק ודרום אמריקה, זאת במקביל לחיזוק יעדי התיירות הקרובים שמהווים את העוגן של החברה. ההצטרפות שלנו ל- IATA הנה מהלך ראשון בדרך ארוכה של פיתוח וצמיחה".
Shutterstock
חברת התיירות הסיטונאית פינגווין הצטרפה לאחרונה כחברה ב- IATA כחלק מתכנית כוללת להרחיב את פעילותה.
ירון אוחנה, מנכ"ל פינגווין: "אנו נעזר בידע שצברנו בכדי להרחיב משמעותית את סל מוצרי החברה גם ליעדים רחוקים כארה"ב, המזרח הרחוק ודרום אמריקה, זאת במקביל לחיזוק יעדי התיירות הקרובים שמהווים את העוגן של החברה. ההצטרפות שלנו ל- IATA הנה מהלך ראשון בדרך ארוכה של פיתוח וצמיחה".
פינגווין שהחלה את דרכה בשנת 2006 הייתה מזוהה לחלוטין כסיטונאית של חבילות סקי ובשלוש השנים האחרונות מציעה החברה חופשות קיץ ייחודיות בעיקר למשפחות באיי יוון, אנדורה וספרד ויעדי אירופה לנוסע העצמאי.
אוחנה: "היה ברור לנו שהישענות על תחום הסקי בלבד, בו אנחנו מהווים גורם מאוד מרכזי בשלושה יעדים כאוסטריה, אנדורה ובולגריה לא תספיק. כחברה צעירה אנו מוסיפים מידי שנה מגוון יעדים שחלקם מצליח פחות וחלקם מצליח עד מאוד, נמשיך ליזום, לחפש ולמצוא יעדים חדשים לתייר הישראלי תחת המשוואה שמובילה את החברה מיום הקמתה, התמורה לעלות. כחלק ממערך היזמות של החברה גייסנו לאחרונה מדריכת טיולים מקצועית שכל תפקידה להתרכז ביזמות ולהעלות לאתר האינטרנט של החברה יעדים חדשים בשילוב טיפים, כמו שרק מדריכים מקצועיים מהשטח יכולים לתת".
ירון אוחנה, מנכ"ל פינגווין: "אנו נעזר בידע שצברנו בכדי להרחיב משמעותית את סל מוצרי החברה גם ליעדים רחוקים כארה"ב, המזרח הרחוק ודרום אמריקה, זאת במקביל לחיזוק יעדי התיירות הקרובים שמהווים את העוגן של החברה. ההצטרפות שלנו ל- IATA הנה מהלך ראשון בדרך ארוכה של פיתוח וצמיחה".
פינגווין שהחלה את דרכה בשנת 2006 הייתה מזוהה לחלוטין כסיטונאית של חבילות סקי ובשלוש השנים האחרונות מציעה החברה חופשות קיץ ייחודיות בעיקר למשפחות באיי יוון, אנדורה וספרד ויעדי אירופה לנוסע העצמאי.
אוחנה: "היה ברור לנו שהישענות על תחום הסקי בלבד, בו אנחנו מהווים גורם מאוד מרכזי בשלושה יעדים כאוסטריה, אנדורה ובולגריה לא תספיק. כחברה צעירה אנו מוסיפים מידי שנה מגוון יעדים שחלקם מצליח פחות וחלקם מצליח עד מאוד, נמשיך ליזום, לחפש ולמצוא יעדים חדשים לתייר הישראלי תחת המשוואה שמובילה את החברה מיום הקמתה, התמורה לעלות. כחלק ממערך היזמות של החברה גייסנו לאחרונה מדריכת טיולים מקצועית שכל תפקידה להתרכז ביזמות ולהעלות לאתר האינטרנט של החברה יעדים חדשים בשילוב טיפים, כמו שרק מדריכים מקצועיים מהשטח יכולים לתת".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}