אא

נוכחות תל-אביבית גאה במצעד הגאווה הראשון בפראג

לאחר השתתפות באירועי הגאווה המרכזיים בעולם, הצטרף קמפיין עידוד התיירות הגאה לתל-אביב למצעד הגאווה הראשון שהתקיים בצ'כיה.

Shutterstock Shutterstock
ביום שבת ה-13.8, ארבעים שנה לאחר מצעד הגאווה הראשון בניו-יורק, קיימה העיר פראג, בירת צ'כיה, מצעד גאווה משלה. מצעד הגאווה הצ'כי התקיים למרות ניסיונות מחאה ואיומים של קבוצות ימין קיצוני שדרשו את ביטולו ולכן אובטח המצעד בצורה יוצאת דופן ע"י שוטרים רבים. אל אלפי הצועדים באירוע הצטרפה קבוצה ישראלית תל-אביב שצעדה ברחוב העיר נושאת דגלי ישראל משולבים בדגל הגאווה. קמפיין עידוד התיירות הגאה לתל-אביב הפיק וחילק לאלפי הצועדים ולצופים חומרי מידע על אופציות הנופש לתייר הגאה בתל-אביב. היוזמה לקבוצה היא של שגרירות ישראל בפראג ושל מתאם אירועי הגאווה בעיריית תל-אביב, אדיר שטיינר, שייצג את תל-אביב באירועים כאורח רשמי של המארגנים והביא את ברכת ראש העיר תל-אביב-יפו, רון חולדאי, לתמוך במארגנים ברגע ההיסטורי שלהם.

בפרויקט קידום התיירות הגאה לתל-אביב מציינים בסיפוק את ההדים החיובים מתוצאות הפעילות הבינלאומית שהביאה בחודשים האחרונים אלפי תיירים ותיירות גאים לתל-אביב. שי דויטש, מנהל קמפיין עידוד התיירות הגאה לתל-אביב מטעם אגודת הלהט"ב, בשיתוף עם עמותת התיירות של העיר תל-אביב-יפ, ציין כי חמשת אלפי התיירים והתיירות הגאים שהגיעו לתל-אביב למצעד הגאווה הפכו לשגרירים מטעם עצמם של העיר ומאות תיירים ממשיכים להגיע מדי שבוע לעיר.

יניב ויצמן, חבר מועצת העיר תל-אביב המחזיק בתיק התיירות לעיר ויועץ ראש העיר לענייני הקהילה הגאה: "חשובה לנו נוכחות בולטת של קידום התיירות הגאה לתל-אביב בכל אירוע ואירוע מרכזי באירופה ובארה"ב. בחודשים האחרונים התארחו משלחות מלוות באמנים באירועי הגאווה של מדריד, ברצלונה, אמסטרדם, שיקגו, ניו-יורק וברלין ואנו רואים את תוצאות מסע ההסברה ונמשיך לראות אותה גם בחודשי הסתיו והחורף הקרובים".

ראש המשלחת התל-אביבית לפראג אדיר שטיינר הוסיף כי בסיום המצעד סוכם על אירועים משותפים בין פראג ותל-אביב וכי משלחת צ'כית מעוניינת להגיע לסיור לימודי בתל-אביב במטרה ללמוד מהצלחה הישראלית על קידום תיירותי גאה לפראג.


צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: