אא

דיילי בריטיש איירווייס מצטיידים ב-iPAD

באמצעות ה-iPAD, יוכלו הדיילים לדעת מהן העדפותיו האישיות של כל נוסע ונוסע, היכן יושבים הנוסעים ואם יש להם בקשות דיאטתיות או צרכים מיוחדים.

Shutterstock Shutterstock
חברת בריטיש איירווייס ציידה את דיילי הטיסה במכשירי iPAD משוכללים, על מנת להעשיר את השירות האישי לנוסעים ולהקל על עבודתם של הדיילים.

באמצעות ה-iPAD, יוכלו הדיילים לדעת מהן העדפותיו האישיות של כל נוסע ונוסע, היכן יושבים הנוסעים ואם יש להם בקשות דיאטתיות או צרכים מיוחדים. כמו כן, יוכלו הדיילים לספק מידע אישי לחברי המועדון של בריטיש איירווייס Executive Club – כמה מיילים ונקודות צברו, וכיצד יוכלו לממש אותם.

בנוסף, ייהנו הדיילים מגישה נוחה ומהירה למידע חיוני כמו מדריכי הטיסה, הוראות החירום ולוחות הזמנים, וכן יוכלו להתעדכן ולשתף מידע בזמן אמת מול צוותי הקרקע שבשדה התעופה.

בשלב זה כ-100 דיילים של בריטיש איירווייס עובדים עם ה-iPAD, וביל פראנסיס, מנהל חווית הטיסה של החברה, מספר כי בכוונת בריטיש איירווייס לצייד את כל הדיילים בחברה במהלך החודשים הקרובים, ואף להמשיך ולפתח אפליקציות נוספות אשר יאפשרו לחברה להעשיר עוד יותר את חווית הטיסה של הנוסעים.


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: