אא

נתור-יוניטל פותחת את ההרשמה לקורס מלווים ומדריכי קבוצות בחו"ל

רון שחף, מנכ"ל נתור-יוניטל: "מעבר למי שמעוניין לרכוש מקצוע, הקורס מיועד גם למי שמעוניין ללמוד עוד על נפלאות העולם הגדול כמו גם עבור מי שמעוניין בקריירה שנייה או בהסבה מקצועית".

Shutterstock Shutterstock
נתור-יוניטל הודיעה אתמול על פתיחת ההרשמה לקורס מלווים ומדריכי קבוצות בחו"ל לשנת 2011/12. הקורס, בניהולו של עמיקם שרון, מנהל ההדרכה בחברה, ייפתח בנובמבר 2011 ויסתיים ביוני 2012.

לדברי רון שחף, מנכ"ל נתור-יוניטל: "אנו מאמינים כי תיירות יש ללמוד מהמקצוענים, ולפיכך החלטנו גם השנה לפתוח קורס מלווים ומדריכי קבוצות בחו"ל בהנהלת עמיקם שרון ובהדרכת צוות מרצים ומדריכים מקצועי ומנוסה".

עוד לדברי שחף: "מעבר למי שמעוניין לרכוש מקצוע, הקורס מיועד גם למי שמעוניין ללמוד עוד על נפלאות העולם הגדול כמו גם עבור מי שמעוניין בקריירה שנייה או בהסבה מקצועית. אני מאחל בהצלחה לעמיקם שרון וליתר מדריכי הקורס ומשוכנע כי בעקבות הקורס הקרוב, יבואו רבים נוספים בעתיד הקרוב".

בוגרי הקורס יוכשרו כמדריכי טיולים רב תחומיים, ירכשו ידע ויכולת ניהול וארגון קבוצות, ישתתפו בסיורים, סמינרים וימי עיון, ייחשפו לשיטות הדרכה מתקדמות וחדשניות וילמדו על אתרי תיירות נבחרים ומובילים בעולם. בנוסף, במהלך הקורס יוצע למשתתפים לצאת לסדנת התנסות בחו"ל, ובתום הקורס יוצע לבוגריו לצאת לנסיעת התמחות במסגרת טיול בהדרכת מדריך בכיר מצוות נתור-יוניטל.

סגל המרצים בקורס מורכב ממיטב המרצים בעולם התיירות, האקדמיה ומפורום המרצים של נתור. בין גלריית המרצים ניתן למצוא את ד"ר צחי פלג, ד"ר אפי זיו, ד"ר צבי קרן, רוני ינובסקי, דורית גורפינקל, ענת גרשון ומרצים בכירים נוספים. הלימודים בקורס יתקיימו מדי יום שישי בשעות 9:00-13:30 בבית ציוני אמריקה בת"א.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: