אא

משרדי התיירות ופיתוח הנגב והגליל ממשיכים בפיתוח התיירות בנגב

3 מיליון שקלים יוקצו להקמת מיזמי תיירות, עסקים קטנים ויחידות אירוח. שר התיירות: "מהלך זה יסייע בצמצום האבטלה והפערים הכלכליים, יציב אתגרים תעסוקתיים וחברתיים חשובים, באזור בו מרוכזת למעלה מ-25% מהתיירות הכפרית".

Shutterstock Shutterstock
משרד התיירות והמשרד לפיתוח הנגב והגליל ממשיכים לסייע ליזמים תושבי הישובים הכפריים בנגב, בפיתוח והקמת עסקים קטנים בתיירות ויחידות אירוח באזור. במסגרת החלטת הממשלה לפיתוח הנגב, השקיעו המשרדים בשלוש השנים האחרונות סך של 12 מיליון שקלים שהוקצו לטובת פיתוח עסקים קטנים ויחידות אירוח בנגב, במטרה לפתח את התיירות בדרומה של הארץ, תוך יצירת מוצר תיירותי מדברי ייחודי המשתלב עם סביבתו הטבעית.

סיוע משרד התיירות יינתן ליזמים שיעמדו בקריטריונים המצוינים בחוזרי המנכ"ל, עד 30% מסך ההשקעה לעסקים קטנים מכווני תיירות, ועד 24% ליחידות אירוח כפריות. בנוסף, ימשיך האגף לתיירות כפרית במשרד התיירות בליווי היזמים, בייעוץ והנחיה מקצועית, בכל שלבי המיזם החל מהרעיון, דרך הקמת המיזם וכלה בשיווקו, זאת במסגרת פרויקט "חממות התיירות".

יש לציין כי סיוע משרד התיירות בשנים האחרונים, ניתן ל 40 יזמים חדשים בנגב, אשר הקימו יחידות אירוח אותנטיות ועסקים קטנים בתיירות. בנוסף משקיע המשרד בהקמת תשתיות תיירותיות באזור הנגב, בהן בנייתו של הפארק המוטורי בחצרים. מיזם זה מתוכנן כפארק תיירותי שישתרע על כ- 320 דונם, ויכלול מסלולי מרוצים המיועדים בטווח הרחוק לקיום מרוצי מכוניות, במסגרת תחרויות הפורמולה השונות. כמו כן יוקמו בפארק , אטרקציות ואזורי מלונאות ונופש. בנוסף לפרויקט זה תומך המשרד בפיתוח התיירות במצפה רמון, עם השקעה ברובע הבשמים ובגן הפסלים, ברובע האמנים בערד, בפארק תמנע וכן השקעות גדולות בעיר אילת.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "פיתוח תשתית תיירותית רחבה בנגב הינה נדבך חשוב בפיתוח הפריפריה הדרומית, בה מרוכזת כ- 25% מהתיירות הכפרית. מהלך זה יסייע בצמצום האבטלה והפערים הכלכליים, יציב אתגרים תעסוקתיים וחברתיים חשובים, וייתן דחיפה ליצירת מקומות עבודה חדשים. אנו במשרד התיירות, נמשיך לפעול להגדלת תרומתו הכלכלית של ענף התיירות למשק הישראלי, ולשיפור וגיוון המוצר התיירותי ושמירה על ייחודו".

המשנה לראש הממשלה, השר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום: "אנו, במשרד לפיתוח הנגב והגליל פועלים בכל תחומי החיים על מנת לפתח ולחזק את הנגב, להביא לתוספת מקומות תעסוקה, לחיזוק מערכת החינוך המקומית, לשיפור התשתיות ולהבאת פסטיבלים ואירועי תרבות על מנת למשוך אוכלוסיות חדשות למקום. הנגב מושך אליו מדי שנה רבבות מבקרים ומטיילים אשר נחשפים לכל מה שיש לאזור זה להציע. עם כניסתי לפקדי הצבתי יעד של הבאת 300 אלף מתיישבים נוספים לנגב בעשור הקרוב. פיתוח והשקעה בתשתיות התיירות מהווה נדבך נוסף בהגשמת חזון זה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: