אא

רשת רימונים ברבעון השני של 2011: רווח של 6.2 מיליון ₪

לעומת זאת הפסדי הרשת במחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-5.755 מיליון ₪, בשל גידול בהוצאות המימון, שהסתכמו ב-12.248 מיליון ₪ לעומת 7.085 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

רשת מלונות רימונים פרסמה היום את הדוחות הכספיים לרבעון השני של 2011 והציגה רווח נקי של 6.2 מיליון ₪, המהווה שיפור משמעותי לעומת תוצאות הרבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה ברבעון השני גדלו בשיעור של כ-70% והסתכמו בכ-74.6 מיליון ₪ לעומת כ-43.8 מיליון ₪ ברבעון המקביל בשנת 2010. הגידול בהכנסות נבע מהצטרפות מלונות רויאל רימונים ים המלח ורימונים מינרל טבריה, לצד גידול מחזור ההכנסות מהמלונות הקיימים ברשת.

הרווח לפני פחת ומימון ברבעון זה הסתכם ב-16.9 מיליון ₪ לעומת 9.3 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד - גידול של 82%.

בשורת הרווח הנקי הציגה החברה ברבעון זה רווח של 6.2 מיליון ₪, לעומת הפסד של 0.4 מיליון ₪ בתקופה המקבילה בשנת 2010.

הרחבת פעילות הרשת והגידול בהכנסות השפיע גם על תוצאות המחצית הראשונה של השנה, שגם בה הציגה החברה שיפור לעומת התקופה המקבילה אשתקד. גידול של 70% במכירות, אשר הסתכמו בסך של 122.8 מיליון ש'ח וגידול של 30% ברווח לפני פחת ומימון, שהסתכם לסך של 14.5 מיליון ₪.

אך בסופו של דבר הרשת הפסידה במחצית הראשונה של השנה 5.755 מיליון ₪ לעומת 2.843 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, בשל גידול הוצאות המימון לסך של 12.248 מיליון ₪ לעומת 7.085 מיליון ₪ אשתקד. שיעור התפוסה במלונות הרשת עמד על 62% לעומת 64% בתקופה המקבילה אשתקד ואילו ברבעון השני שיעור התפוסה עמד על 67% לעומת 70% ברבעון המקביל אשתקד.

לחברה הלוואות מתאגידים בנקאיים בניכוי מזומנים, ניירות ערך ופיקדונות בסך של כ-176 מיליון ש'ח וכן הלוואות מהחברה האם בסך של כ-51 מיליון ₪.

ראובן אלקס, מנכ'ל רשת רימונים, מציין כי התוצאות הטובות ברבעון הנן פועל יוצא של הבעת אמון ושביעות הרצון של השוק הישראלי ושוק התיירות הנכנסת מהאירוח ברשת מלונות רימונים, המתבטא בשיפור משמעותי במכירות החברה הן באפיקי המכירה הישירים והן בשיתוף פעולה עם סוכני הנסיעות.

עוד ציין אלקס, כי המלונות החדשים שהצטרפו לחברה עדיין נמצאים בתהליך קליטה והטמעה בחברה וכי הוא צופה שבעתיד הם יניבו תרומה משמעותית אף יותר לרווחיות החברה.

יו'ר החברה, סמדר רינות, ציינה כי החברה מצויה בתהליכי התרחבות משמעותיים, הן מבחינת מצבת החדרים אשר יותר מהכפילה את עצמה במהלך שלוש השנים האחרונות ואשר מונה כ- 2,000 חדרים, והן מחדירה לתחום של פיתוח וחינוך הדור הבא של מלונאים ושפים במכללת רימונים למלונאות, קולינריה וקריירה, ובבית הספר התיכון הקולינרי בטבריה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: