אא

רון שחף, מנכ"ל נתור: "למעלה מ-300 אלף ישראלים צפויים לבלות את חופשת החגים מעבר לים"

רון שחף, מנכ"ל נתור: "ההחלטה שהתקבלה בדבר הארכת חופשת החגים בשנת הלימודים הקרובה, משפיעה ישירות גם על עולם התיירות. היעדים הרחוקים הפופולאריים ביותר השנה צפויים להיות ארה"ב, תאילנד, סרי לנקה, הודו וסין".

Shutterstock Shutterstock
השנה צפויים למעלה מ-300 אלף ישראלים לבלות את תקופת החגים בחו"ל. מנתוני חברת התיירות נתור, עולה כי היעדים הפופולאריים ביותר השנה הם היעדים הקלאסיים באירופה, בהם פראג, פריס, ברצלונה ברלין ורומא, לצד יעדי אגן הים התיכון כמו רודוס כרתים ועוד.

לדברי רון שחף, מנכ"ל נתור: "תזמון תקופת החגים השנה, מסוף חודש ספטמבר ואילך, מכתיב התנהלות שונה בנוגע לנופשונים ולחופשות; להבדיל מתקופת הקיץ האחרון, בו נוצר מצב שההיצע בשוק התיירות היה גדול מהביקוש וכתוצאה מכך מחירי "הרגע האחרון" היו אטרקטיביים, בחגי תשרי מומלץ להזמין מראש את החופשה בגלל שימי החופשה ספציפיים מאוד ואין אפשרות "לשחק" עם התאריכים כמו בתקופת החופש הגדול. עבור מי שמעוניין בתאריך ספציפי, ביעד מסוים או בבית מלון מסוים עדיף לא לחכות, כי אז כנראה לא יוכל להשיג את שביקש. ה"מציאות" בתקופת החגים אינן שכיחות, ולכן רצוי שלא לקחת סיכון בתקופה זו".

עוד לדברי שחף: "מהנתונים שבידינו עולה כי ההחלטה שהתקבלה בדבר הארכת חופשת החגים בשנת הלימודים הקרובה, בתמורה לקיצור החופש הגדול בשנה הבאה, משפיעה ישירות גם על עולם התיירות: בעקבות ההחלטה נוצר חופש ארוך במיוחד בחג סוכות , וחלק גדול מן החברות במשק הישראלי מנצלות את התקופה הזו לימי 'גשר'. כך נוצר מצב בו תיירים ומשפחות רבות ייצאו לטיולים ליעדים רחוקים ואקזוטיים ללא צורך בחתימה על ימי חופש מהעבודה או בהתמודדות עם הפסד ימי לימודים. היעדים הרחוקים הפופולאריים ביותר השנה צפויים להיות ארה"ב, תאילנד, סרי לנקה, הודו וסין".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: