אא

רשת מלונות פתאל בחרה בחברת פבוס אנרגיה להטמעת מערכות להתייעלות אנרגטית

החיסכון השנתי שממנו צפויה הרשת ליהנות עומד על כ- 2,000,000 ₪. רפי שדה מנכ"ל מלונות פתאל: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה ומתכננים ולהמשיך ולבצע פרויקטים ירוקים מעין אלה, המשלבים חסכון באנרגיה, התייעלות תפעולית ושמירה על איכות על הסביבה".

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות פתאל בחרה בחברת האנרגיה הישראלית 'פבוס אנרגיה' להטמעת מערכת 'הידרה', פרי פיתוחה של החברה, בשלושה ממלונות הרשת . עד היום התבצע תהליך חימום מי הצריכה של אורחי המלון וכן חימום החדרים בחודשי החורף, באמצעות דוודים אשר שרפו דלקים פוסיליים . שלושת המלונות צרכו עד היום דלקים בעלות שנתית ממוצעת של 3,000,000 ₪ .

מערכת הידרה הינה מערכת חימום היברידית, המתקדמת מסוגה בעולם המבוססת על פיתוח ישראלי מקורי ומציגה את שיעורי החיסכון הגבוהים בעולם בתחום החימום למוסדות.

רפי שדה מנכ"ל מלונות פתאל: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה ומתכננים ולהמשיך ולבצע פרויקטים ירוקים מעין אלה, המשלבים חסכון באנרגיה, התייעלות תפעולית ושמירה על איכות על הסביבה".

רונן בוצר מנכ"ל משותף בפבוס אנרגיה: "הזכייה במכרז היא מבחינתנו פתיחה מוצלחת ליחסינו העתידיים עם רשת פתאל, לה 29 מלונות בישראל וכ-30 מלונות באירופה. שיתוף הפעולה החשוב עם חברת פתאל מגיע חודש לאחר חתימת החוזה עם מלון רמדה בירושלים, המלון הגדול בישראל, ולאחר חתימות במדינות נוספות באירופה, ביניהן יוון, ספרד וקפריסין. אין ספק כי עולם המלונאות מתעורר ובוחן בחינה מעמיקה את האפשרויות העומדות לפניו בתחום ההתייעלות האנרגטית. חשוב לציין שהחיסכון הכלכלי העצום שצפוי לרשת פתאל הינו רק פן אחד של הסיפור, לצמצום הדרמטי בשריפת דלקים יש השלכות סביבתיות מובהקות, גם בפן של צמצום פליטת גזי חממה וגם בפן של הפחתה כמעט טוטאלית של פליטת רעלים בסביבה עירונית".

החיסכון הכספי שממנו צפויה הרשת ליהנות לאחר התקנת המערכת בשלושת בתי המלון עומד על כ - 2,000,000 ₪ בשנה שהם 66% מהוצאות האנרגיה המופנות לחימום בשלושת המלונות. שיעור הפחתת פליטות הפחמן הדו חמצני ורעלנים שונים המתווספים לו בתהליך השריפה צפוי לעמוד על כ 1,650 טון בשנה בשלושת המלונות שהם כ-90% מסך הפליטות הנכחי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: