אא

אורלי יחזקאל יו"ר החברה לפיתוח מזרח ירושלים [פמ"י]

לראשונה בתולדות פמ"י אישה תכהן כיו"ר דירקטוריון החברה. מדובר בהמשך ישיר למדיניות השר מיסז'ניקוב לקידום נשים לתפקידי הניהול הבכירים במשרד התיירות ובחברות הממשלתיות של משרד התיירות.

Shutterstock Shutterstock
הוועדה לבדיקת המינויים בשירות הציבורי בראשות טנה שפניץ אישרה שלשום את המינוי של אורלי יחזקאל כיו"ר הדירקטוריון של החברה לפיתוח מזרח ירושלים . החברה בבעלות משותפת של ממשלת ישראל באמצעות משרד התיירות ועיריית ירושלים. תפקיד יו"ר דירקטוריון החברה לא אוייש ב-6 השנים האחרונות.

יחזקאל שימשה עד לאחרונה כחברת דירקטוריון בחברה וכיהנה בעברה כמנכ"ל המשרד לפיתוח הנגב והגליל, יועצת בכירה במשרד ראש הממשלה ובמשרד הבריאות וכן יועצת סגן השר לביטחון פנים. יחזקאל, ששימשה בחודשים האחרונים כיו"ר הדירקטוריון בפועל, החלה בסבב הפגישות עם הנהלת משרד התיירות והנהלת החברה לשם התווית תוכנית העבודה החדשה לחברה.

החברה לפיתוח מזרח ירושלים הוקמה ב- 1966, במטרה לפתח ולשקם את מזרח ירושלים דאז; אזור שכונות ימין משה וממילא, בגבול שביתת הנשק עם ממלכת ירדן. החברה מבצעת פעילויות שונות עבור גופים ציבוריים כגון תחזוקת מתחם העיר העתיקה, ניקיון העיר העתיקה, תחזוקה וניהול אתרים כמו טיילת החומות, הגן הארכיאולוגי ירושלים - מרכז דוידסון, מערת צדקיהו, הכיכר הרומית בשער שכם ועוד.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "מינויה של יחזקאל לעמוד בראש החברה לפיתוח מזרח ירושלים יאפשר לחברה לפתח את התשתיות התיירותיות בירושלים, לדאוג לניקיון ותחזוקה ולשדרג את חווית הביקור בירושלים. מיליוני המבקרים הפקדים את ירושלים מהארץ ומחו״ל זכאים לחוויה נעימה ונוחה ולכן ששדרוג התשתיות ושיפור חווית התייר בירושלים הכרחיים לקליטת מספר רב יותר של תיירים, המעוניינים להתרשם מהאוצרות ההיסטורים והדתיים בעיר". עוד הוסיף השר מיסז'ניקוב כי : "קידום הנשים לתפקידי הניהול הבכירים, בהינתן הפרמרטריים המקצועיים הזהים לאלה של הגברים, הוא מטרה חשובה בפני עצמה שאני סבור כי יש לקדם".

יחזקאל הינה האישה השנייה בתפקיד יו״ר דירקטוריון של החברה הממשלתית של משרד התיירות שמינה השר מיסז׳ניקוב, לאחר מינויה של עו"ד רבקה דותן-ילין ליו"ר דירקטוריון החברה הממשלתית לתיירות לפני כשנה וחצי ושני מינויים בכירים במשרד התיירות בחודש האחרון- מינויה של אהובה זקן לסמנכ"ל בכיר לתקינה, תפעול ושירות ושל דבי מנצור לראש האגף לתיירות הפנים במשרד התיירות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: