אא

30% מהישראלים משתמשים בכ.א בקניות בחו״ל

על פי סקר של חברת כרטיסי האשראי מסטראקרד כשליש ציינו כי השימוש העיקרי שלהם בכרטיסי האשראי בעת שהותם בחו"ל הינו עבור רכישות. כשזה מגיע לתכנון הטיול, 37% אמרו כי הם מזמינים בנפרד כל רכיב בטיול שלהם, לרבות טיסות ובתי מלון.

Shutterstock Shutterstock
סקר 'אינדקס מסטרקארד' השנתי, הסוקר את הרגלי השימוש של מחזיקי כרטיס אשראי מגלה כי 75% מהישראלים יטוסו לחו"ל במהלך חייהם, 67% מתוכם יעשו זאת עד סוף שנת 2011.

הצרכן הישראלי לא רק אוהב לטוס לחו"ל אלא אף מוכן לחסוך כסף לשם מטרה זו, 8% בעלי חשבון חסכון פרטי, אמרו כי הם מקיימים אותו לצורכי חסכון עבור טיול ו 11% מתוך קבוצה זו הם בגילאי 29 – 18.

על פי נתוני הסקר לשנת 2011, שנערך בישראל עבור מסטרקארד העולמית על ידי TNS טלסקר, שבוצע במטרה לשפוך אור על הרגלי הצריכה של ישראלים בכרטיסי אשראי, 20% מהמשתמשים בכרטיסי האשראי שלהם בעת נסיעות, עושים זאת לשם הזמנות של טיסות ובתי מלון.

כשליש ציינו כי השימוש העיקרי שלהם בכרטיסי האשראי בעת שהותם בחו"ל הינו עבור רכישות. מגמה הנפוצה בעיקר בקרב בעלי ההכנסה הממוצעת בעת נסיעותיהם לחו"ל, לעומת 12% מבעלי רמת ההכנסה הנמוכה מן הממוצע ו 14% מבעלי רמת ההכנסה הגבוהה.

כשזה מגיע לתכנון הטיול, רוב הישראלים מעדיפים לעשות זאת בעצמם, 37% אמרו כי הם מזמינים בנפרד כל רכיב בטיול שלהם, לרבות טיסות ובתי מלון.

מגמה זו נפוצה בעיקר בקרב האוכלוסייה הבוגרת והאוכלוסייה האמידה, 45% מקרב בני ה - 50+ , ו - 49% מבעלי ההכנסה הגבוהה , אמרו כי זוהי המתודיקה החביבה עליהם בעת הזמנת טיול.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: