אא

איגוד המלונות האירופאי אישר למשרד התיירות להשתמש בקריטריונים לדירוג מלונות

מאחר וישראל לא שייכת לאירופה, איגוד המלונות האירופאי לא יכול לאשר את הצטרפותה כחברה בארגון, אך במכתב למשרד התיירות, האיגוד מאשר לישראל להשתמש בקריטריונים של האיגוד לדירוג המלונות. בשבוע הבא אמורים לאשר זאת.

Shutterstock Shutterstock
בשבוע הבא אמורה להתקיים פגישה במשרד התיירות, בין המנכ"ל נועז בר ניר, לנשיא התאחדות המלונות עמי פדרמן, כדי להוציא אל הפועל את תכנית דירוג המלונות בישראל.

כזכור, משרד התיירות פנה לארגון האירופאי במטרה שיצרף את ישראל כחברה, אך בגלל שישראל לא שייכת לאירופה, האיגוד לא יכל לקבלה. במשרד התיירות, יחד עם התאחדות המלונות, רוצים להשתמש בדירוג המלונות האירופאי ולהכניסו לישראל.

למרות שהאיגוד האירופאי לא קיבל את ישראל, ריקארד ברגסטן, המזכיר הכללי של האיגוד, אישר במכתב למשרד התיירות להשתמש בקריטריונים באופן לא רשמי, אשר האיגוד האירופאי מקיים כיום בכ-11 מדינות באירופה מבחינת דירוג הכוכבים של המלונות. האיגוד האירופאי אף הבטיח למשרד התיירות לעזור בכל שאלה בנוגע לכך.

משרד התיירות יחד עם התאחדות המלונות החליטו ללכת במתווה של הדירוג האירופאי, כאשר יוציאו מכרז בינלאומי בו יתבקשו חברות המתמחות באירופה לדירוג המלונות ליטול בו חלק, וחברה בינלאומית עם ניסיון במלונאות תהיה אחראית לדרג את המלונות בישראל מחדש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: