אא

הטיפים של Hertz להשכרת רכב נכונה

עמוס מרטינז, מנהל תחום תיירות יוצאת ב- Hertz נותן טיפים להשכרה נבונה של רכב.

|| ||
עמוס מרטינז, מנהל תחום תיירות יוצאת בחברת השכרת הרכב Hertz מציע טיפים להשכרה נבונה של רכב:

-  חשוב להשכיר את הרכב מחברה מוכרת ובעלת מוניטין, כך במידה ותהיה תקלה ועל-פי הצורך, ניתן יהיה לקבל רכב חלופי. וכן, במידה של תלונה – תוכלו לדעת שיש לכם כתובת אליה ניתן לפנות. 

- הכי חשוב לבחור את הרכב ולהתאימו לאלו ששוכרים אותו. משפחה, זוג, מזוודות, נוחות נסיעה במרחקים גדולים, נסיעה מחוף לחוף וכד' לכל אחד צרכים משלו ולכל סוג טיול מתאים רכב מסוג אחר. מומלץ לבקש מחברת ההשכרה שתמליץ לכם על רכב להשכרה שיתאים לתנאי הדרך בה תיסעו. רכב שיתאים לנתיבים הרריים ותלולים, או לחילופין רכב שידע לפנק אתכם באוטוסטראדות רחבות ומישוריות. אסור להתפתות למחירים זולים עבור רכבים שאינם מתאימים לכם, בסופו של דבר הרווח הקטן עלול להסתבר כלא כדאי ויכול להרוס את הטיול. 

- ישנם מספר מועדים בשנה בהם ניכר ביקוש גבוה להשכרות רכב: ראש השנה ופסח, חודש דצמבר וחודשי הקיץ הם מועדים הנחשבים ל"חמים" בעולם התיירות. קחו בחשבון שכמוכם, ישנם עוד תיירים רבים שבחרו דווקא עכשיו לצאת לטיול או חופשה. לכן, כפי שאתם מתכננים את הנסיעה מראש ומזמינים מראש את כרטיסי הטיסה, הזמינו גם את הרכב מראש. כך תוכלו לבדוק מחירים ולבחור את הרכב המתאים לכם ביותר, בנחת ובלי פשרות. 

- כדאי שתדעו כי הזמנת הרכב כבר בארץ, זולה באופן ניכר מהשכרת הרכב בחו"ל.

- חשוב מאד לבדוק האם חברת ההשכרה מחייבת אתכם על קילומטראז' גבוה. לא הייתם רוצים שהטיול שלכם יוגבל בקילומטרים. 

- מכשירי ניווט כדאי מאד לשכור א באמצעות חברת ההשכרה . כך במידה והמכשיר לא יפעל מסיבה זו או אחרת, יש לכם אל מי לפנות. 

- הגעתם למדינת היעד וקיבלתם את הרכב? בשעה טובה. עכשיו ודאו שנציג חברת ההשכרה יהיה נוכח אתכם בזמן שאתם נכנסים לרכב, בידקו היטב אם יש ברכב ליקויים חיצוניים או פנימיים ובמידה ויש והקפידו שהכל יהיה רשום בחוזה. מומלץ אפילו שתצלמו אותם. כך, כשתחזירו את הרכב ייבדקו רק ליקויים חדשים ולא "יגלגלו" עליכם ליקויים קודמים.

- בעת קבלת הרכב במדינת היעד, הקפידו להצטייד במספר טלפון לשעת חירום. בקשו מספר בו יש מענה 24 שעות. בררו אל מי עליכם לפנות במידה ואתם "נתקעים" עם הרכב בשעות לא שיגרתיות או, חלילה, במקרה תאונה. 

- בררו היטב מהי מדיניות החברה בכל הנוגע לרכב שהתקלקל. האם אתם זכאים לרכב חלופי?
במידה שכן, היכן תקבלו אותו? מהו משך ההמתנה לרכב החלופי? 

- בתום הטיול, הקפידו להחזיר את הרכב בזמן ולא לאחר. בחלק מחברות ההשכרה, איחור של מעל שעה, עלול לגרור תשלום עבור יום מלא נוסף. 

- אל תשכחו להחזיר את הרכב כאשר הטנק מלא! אחרת תחוייבו על מילוי טנק ותגלו לתדהמתכם כי נגבו מכם גם דמי שירות. 

- בדקו עם חברת ההשכרה האם קיימות הגבלות על מעבר גבולות. ייתכן שתידרשו בהיתרים מיוחדים לכך.

- אמנם יותר נוח לשכור מכונית בשדה התעופה בו נחתתם אך דעו כי תחויבו בשל כך בתוספת דמי שרות נמל תעופה. לכן מומלץ לבדוק אפשרות של השכרת הרכב באחת הערים הסמוכות לשדה התעופה. 

- עברתם עבירת תנועה? נסעתם בכבישי אגרה ו"שכחתם" לשלם? לא נורא רק דעו כי תחוייבו על כך באמצעות חברות ההשכרה בחו"ל ובנוסף תחוייבו בדמי שירות גבוהים, לכן עדיף כי תסגרו את כל החובות הנלווים בעת החזרת הרכב. 

- החזרת רכב היא אמנם תהליך פשוט וקצר אך התהליך יכול להתארך מסיבות שונות- לכן עדיף לקחת זאת בחשבון ולא להגיע לאתר ההחזרה בדקה ה- 90 ממש לפני שהטיסה שלכם חזרה יוצאת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: