אא

"הבאר מעדנים" מפעל בוטיק בראש פינה

לקראת החגים, הכינו "בבאר מעדנים", חבילות שי מיוחדות, בתוך מארז קרטון חגיגי. ניתן לשלב במארזים כל טעם נבחר ולגוון בין הממרחים, הריבות, הרטבים והליקרים.

Shutterstock Shutterstock
"הבאר-מעדנים", בבעלות סיגל וענבר שפט מראש פינה, זוג מיוחד בפני עצמו, שהכירו בזכות ארגז אגסים, שהפך לריבה ולרומן.

"הבאר-מעדנים", הוא מפעל, המפתח ומייצר ריבות, רטבים, ליקרים וממרחים טבעיים לחלוטין, מיוצרים ממש כמו פעם. בתוך סירים, עם פירות וירקות אמיתיים, טריים ועסיסיים שרובם גודלו ביד נאמנה במרחבי הגליל, את חלקם הם קוטפים בעצמם. ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל, ללא התערבות מכונות. ממש כמו פעם.

ענבר, מומחה בפיתוח טעמים ומוצרים ולכן ניתן למצוא בתוך המגוון העצום טעמים כגון: רוטב "תאנה מפולפלת", "ליקר ארגמן", ריבת "אגסים ביין" ועוד אין סוף טעמים מיוחדים המשתנים בהתאם למוחו הרוקח של ענבר ובהתאם לגידולים הגליליים. בסך הכל במפעל הקטן מיוצרים כ-60 מיני מוצרים.

לקראת החגים, הכינו "בבאר מעדנים", חבילות שי מיוחדות, בתוך מארז קרטון חגיגי. ניתן לשלב במארזים כל טעם נבחר ולגוון בין הממרחים, הריבות, הרטבים והליקרים.

מחירים: החל מ-45 ₪ - 250 ₪. לא כולל דמי משלוח בסך 40 ₪. משלוחים לכל רחבי הארץ. ניתן להשיג את מוצרי "הבאר-מעדנים" גם במעדניות וחנויות גורמה ברחבי הארץ.

במיוחד לחגים נערכים במקום גם לסיורי טעימות לקהל הרחב בימי שישי, סיורי טעימות מקיפים, המתחילים בחנות המפעל בראש פינה העתיקה וממשיכים למפעל עצמו בא.ז צחר, שם ניתן האפשרות לבשל לבד מרקחת לבחירת המבקר. 

  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: