אא

לראשונה בישראל : תחרות "שבעת פלאי ישראל"

התחרות הינה מיזם מיוחד של חדשות ערוץ 2 ומשרד התיירות, במסגרתו יוכלו הגולשים, באמצעות דף הפייסבוק של חדשות 2, לבחור אתרים בולטים, מעשה ידי אדם או הטבע, מכל קצוות הארץ.

Shutterstock Shutterstock
בפעם הראשונה בתולדות מדינת ישראל תיערך תחרות בין האתרים השונים ברחבי הארץ. בסיום התחרות, יבחרו 7 אתרים אשר יזכו להכרה רשמית על ידי משרד התיירות כ"שבעת פלאי ישראל".

התחרות הינה מיזם מיוחד של חדשות ערוץ 2 ומשרד התיירות, במסגרתו יוכלו הגולשים, באמצעות דף הפייסבוק של חדשות 2, לבחור אתרים בולטים, מעשה ידי אדם או הטבע, מכל קצוות הארץ. על האתרים לייצג את ישראל מבחינה היסטורית, תרבותית, גיאוגרפית, גיאולוגית, ארכיטקטונית ועוד. בנוסף, יוכלו המשתתפים להציע מקומות ייחודיים
בעיניהם, להם ערך אישי וסנטימנטאלי עבורם או שהינם בעלי חשיבות ותרומה למדינה.

בשלב הראשון, לאחר קבלת ההצעות, ייערך סינון של ההצעות ע"י ועדה בה חברים נציגי משרד התיירות, חדשות 2, מורי דרך ואנשי אקדמיה. בסופו ייבחרו 15 אתרים שיעלו לשלב הגמר, מתוכם יבחרו הגולשים את שבעת פלאי ישראל.
תחרות "שבעת פלאי ישראל" מבקשת לייצר עניין מחודש בארץ הקודש על אתריה, תרבותה ומורשתה וכן במטרה לפתח ולעודד את תיירות הפנים של ישראל ואליה. באמצעות התחרות, מאמינים במשרד התיירות , יורחב שימור ופיתוח האתרים הקיימים ותוגבר חשיפתם של אתרים חדשים ברמה המקומית, הארצית ובינלאומית.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "בפעם הראשונה אזרחי המדינה יקבעו מהם שבעת פלאי ישראל. קיומה של התחרות מחזקת את הזיקה למורשת, מגבירה את המודעות למגוון העצום של האתרים ההיסטוריים והארכיאולוגים, אתרי הטבע, המורשת והפולחן הקיימים במדינה, ומייצרת הזדמנות שיווקית ייחודית להעצים את חשיפת האתרים הנפלאים האלה ברחבי העולם. אני מזמין את אזרחי ישראל וגולשים מכל העולם לקחת חלק בתחרות, להציע אתרים ולהצביע. משרד התיירות יפעל לנצל את התחרות באינטרנט וברשתות החברתיות להגברת חשיפתה של ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי ונחשק ברחבי הגלובוס".

התחרות החלה אמש, ב-4 בספטמבר ותסתיים ב-22 בספטמבר, עם הכרזתו של שר התיירות, על האתרים הנבחרים בשידור חי בתכנית "שש עם עודד בן עמי" בחדשות 2.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: