אא

50% מהישראלים לא יצאו הקיץ לחופשה

כף עולה מסקר של חברת כרטיסי האשראי מסטראקרד. 50% מקרב הישראלים שכן יצאו לנופש, 33% בחרו לעשות זאת בארץ. בנוסף, 76% מהיוצאים לנופש מעדיפים נופשים משפחתיים.

Shutterstock Shutterstock
הסקר לקיץ 2011, שנערך בישראל עבור מסטרקארד על ידי TNS טלסקר, ובחן את הרגלי הנופש של מחזיקי כרטיסי אשראי, קובע כי 50% מהישראלים כלל לא יצאו הקיץ לחופשה.

על פי נתוני הסקר, מקרב 50% הישראלים שכן יצאו לנופש, 33% בחרו לעשות זאת בארץ, לעומת 17% שהמריאו אל מעבר לים.

עוד מצביע הסקר על העובדה, כי הישראלים, מעדיפים נופשים משפחתיים, 76% מהיוצאים לנופש עשו זאת עם קרובי משפחה מדרגה ראשונה .

השמש הישראלית והחופים מהווים אטרקציה איכותית, שכן 50% מכלל הנופשים בארץ, התפנקו בחופשת 'בטן – גב' על שפת הים או הבריכה. 61% מכלל הישראלים שטסו לחו"ל הקיץ, בחרו ב 'נופש אורבני', הכולל שהייה בעיר, ביקור במוזיאונים, הופעות מוסיקה, תיאטרון ושופינג. מתברר כי נופש 'בטן – גב' הינו החביב ביותר על נופשים בעלי ההכנסה הנמוכה, שכן 56% מתוכם השתזפו במהלך הנופש השנתי שלהם בארץ ו-37% במהלך הנופש שלהם בחו"ל.

על פי הסקר, 17% מבעלי ההכנסה הגבוהה, בחרו לנפוש הקיץ בחופשה אקטיבית, הכוללת בין היתר ספורט ימי, בארץ ובחו"ל. נתון המהווה ניגוד חריף לבעלי ההכנסה הנמוכה מן הממוצע, 0% מהם בחרו לנפוש נופש אקטיבי שכזה, ואילו 2% בלבד מבעלי ההכנסה הממוצעת, הראו כישורים אתלטיים בזמן חופשתם השנתית.

על פי תוצאות הסקר, 29% מהגברים שילבו במהלך חופשתם קמפינג, הכולל טיולים וטרקים, לעומת 13% בלבד מקרב הנשים. בכל הנוגע לטיולי התנדבות ותיירות אקולוגית, 3.2% מהנשים, מוכיחות מעורבות חברתית וסביבתית גבוהה יותר, אל מול פחות מ 1% מהגברים שבחרו בסוג נופש שכזה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: