אא

בעקבות עיכוב הישראלים באיסטנבול: "זו תהיה פגיעה אנושה בתיירות לטורקיה"

כך סבור מנכ"ל 'השטיח המעופף', לאחר שעשרות ישראלים, שהגיעו לאיסטנבול בטיסת טורקיש איירליינס, עוכבו ותוחקרו בצורה אגרסיבית ע"י שלטונות השדה. הטלוויזיה הטורקית פרסמה שכ-50 תיירים טורקים הושפלו בנתב"ג. ישראייר מתגברת טיסות לאגן הים התיכון.

Shutterstock Shutterstock

האם זה סוף התיירות מישראל לטורקיה, אחרי שזכתה להתאוששות בחודשיים האחרונים? כל הסימנים מעידים על כך, שיעד זה יימחק מהמפה לתקופה הקרובה ע"י הישראלים.

השיא היה הבוקר, כאשר עשרות ישראלים שטסו לאיסטנבול, עוכבו בשדה התעופה ע"י שלטונות הביטחון ותושאלו בצורה אגרסיבית ומכוונת, כאשר לא מעט מהנוסעים היו נוסעים במעבר.

אייל קשדן, מנכ"ל 'השטיח המעופף', החברה שמוציאה ישראלים רבים לטורקיה, אומר היום: "להערכתי, מה שקרה היום יפגע פגיעה אנושה בנסיעות מישראל לאיסטנבול ולטורקיה בכלל. זה חיסל לחלוטין את התיירות לאיסטנבול מישראל. אנחנו בודקים את ההשלכות לגבי אנטליה".


סיטונאים נוספים, המשווקים חבילות תיור לטורקיה, מציינים כי מאז הבוקר בוטלו מרבית ההזמנות לטורקיה ולא נרשמו הזמנות חדשות. "זה הסוף של התיירות לטורקיה בשלב זה", הם מציינים.

בטלוויזיה הטורקית פורסם כי גם קבוצה של כ-50 תיירים מטורקיה עברה השפלה בישראל מאנשי הביטחון, כולל הפשטה, ולמעשה, הטורקים נקטו מצידם פעולת תגמול.


 



בעקבות ההתפתחויות האחרונות בטורקיה ישראייר נערכת להגברת טיסותיה ליעדי אגן הים התיכון.



לדברי דרור בהט, סמנכ"ל סחר ותעופה ב- IDB תיירות, "בעקבות ההתפתחות האחרונה מול טורקיה נרשם ביקוש שיא במוקד ההזמנות של ישראייר לחופשות ונופשים באיי יוון. אין ספק, כי המאורעות האחרונים יפגעו קשה בתנועת התיירים הישראלים לטורקיה בחגים. ברור כי רבים ישנו את תוכניותיהם ויעדיפו להזמין את החופשה ליעדים דוגמת קפריסין, רודוס, כרתים בורגס ורונה ועוד. בישראייר אנו נערכים להגברת מספר הטיסות ליעדים אלה על מנת לעמוד בביקוש הרב שנוצר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: