אא

חשיפה : כך רוצה משרד התיירות להלחם בפוליטיקה העולמית

משרד התיירות נערך לאירועים הפוליטיים שצפויים להתרחש בחודש ספטמבר. סגן ראש מנהל השיווק במשרד התיירות חושב שהוא יוכל להסית את דעת הקהל העולמי מהנושא הפוליטי, ע"י הפצה לעיתונות בחו"ל של הודעות על אירועים שמתקיימים בישראל.

Shutterstock Shutterstock
האם משרד התיירות מתכוון להחליף את משרד החוץ או להפוך למשרד להסברה? במשרד התיירות נערכים לאירועים הפוליטיים האמורים להתרחש במזרח התיכון בחודש הקרוב. פיני שני, סגן ראש מנהל השיווק וראש אגף חו"ל במשרד, פנה לעמי אתגר, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, עם רעיון יצירתי, איך ישראל תוכל לשנות את דעת הקהל העולמי.

שימו לב לרעיון של שני: "לאור האירועים הפוליטיים הצפויים בשבועות הקרובים, אנו מעוניינים להפיץ כמה שיותר הודעות לעיתונות על אירועים שונים המתקיימים בארץ, קבוצות מיוחדות וכל נושא אחר שיסית קצת את דעת הקהל מהנושא הפוליטי".

שני, בפנייתו לאתגר: "נשמח אם תוכל לבדוק בקרב חברי הלשכה האם יש איזושהי קבוצה מיוחדת או נושא אחר שיכול לעניין את העיתונות בחו"ל. כמובן שבקשה זו נכונה לכל ימות השנה אולם היא חשובה לנו בייחוד עכשיו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: