אא

Wimdu -אתר הלינות הפרטיות הגיע לישראל

Wimdu מהווה פלטפורמה מקוונת לאירוח פרטי מכל הסוגים. ניתן למצוא בו מגוון קטגוריות במגוון מחירים: החל מחדר בתוך דירה, דירת סטודיו, פנטהאוז, בית מפואר עם בריכה, יאכטה, או טירה באנגליה.

Shutterstock Shutterstock
Wimdu  - אתר הלינות הפרטיות הגיע לישראל, לאחר שרשם הצלחה בכ - 100 מדינות ברחבי העולם. האתר הוא מענה לטרנד עולמי חדש של החלפת מלונות הומים באירוח פרטי, המשנה באופן רדיקלי את הרגלי החופשה של תיירים והרגלי הנסיעה של אנשי עסקים.

Wimdu מהווה פלטפורמה מקוונת לאירוח פרטי מכל הסוגים. ניתן למצוא בו מגוון קטגוריות במגוון מחירים: החל מחדר בתוך דירה, דירת סטודיו, פנטהאוז, בית מפואר עם בריכה, יאכטה, או טירה באנגליה.

הפלטפורמה מפגישה בין מטיילים לבעלי הנכסים הפרטיים, ויוצרת אינטראקציה אישית ובלתי אמצעית בין האורחים והמארחים המקומיים, העולה בקנה אחד עם המוטו של החברה – "לטייל כמו מקומי" "travel like a local". בנוסף, מציעה הפלטפורמה גם מידע על היעד, כולל טיפים, סיורים וירטואליים וחוות דעת.

לשם כך, פיתחה wimdu אסטרטגיית מדיה חברתית המספקת למשתמשים ברחבי העולם הזדמנות ללמוד ולשתף תכנים וטיפים באמצעות המדיה החברתית, דוגמת- פייסבוק, טוויטר, בלוגים וכד'.

היתרונות לכל הצדדים ברורים: המארחים נהנים מהכנסות נוספות, שירותי מסלקה, שיווק ופרסום ללא עלות, והנוסעים בוחרים את האירוח המתאים לתקציבם, במקום הרצוי להם ומרוויחים נקודת מבט ייחודית ומעניינת על העיר המארחת.

ההזמנה והתשלום המקוון נעשים באמצעות האתר והעברת הכספים למארח נעשית תוך 24 שעות לאחר הגעתו של האורח. לרשות המשתמשים עומדת מערכת תמיכה ומוקד טלפוני זמין 24 שעות ביממה.

האתר מציע למעלה מ - 25,000 מקומות לינה ביותר מ- 100 מדינות ברחבי העולם באופן ידידותי אמין וקל למשתמש.

הפלטפורמה זמינה ב- 16 שפות באירופה, אסיה, אפריקה, אמריקה הצפונית והדרומית ואוקיאניה. החברה מעסיקה כ- 400 עובדים ברחבי העולם. בכל מדינה פועל משרד מקומי אשר מנהל את הפעילות המקומית.

"בעקבות המשבר הכלכלי העולמי וכן המקומי, מגמה זו של השכרת בתים למטרות חופשה הולכת ותופסת תאוצה, בישראל ובעולם כולו", אומרת אורית סתיו, העומדת בראש הסניף הישראלי . סתיו, מומחית בקרנות הון סיכון, שימשה עד לאחרונה כנציגת קרן ההון של סימנס העולמית בישראל וכאחראית על ההשקעות הפיננסיות של סימנס בארץ.


דירה בלונדון


דירה בניו יורק



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: