ההתאחדות דורשת מטורקיש איירליינס להמנע מגביית דמי ביטול מלאים
במכתב תקיף פונה היום יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, למנכ"ל החברה הטורקית בישראל ומבקש לגלות התחשבות בגביית דמי ביטול מהסוכנים ומציין כי זה לא סוד שמדיניות הטורקים בעניין דמי ביטול הפוכה מהמדיניות של חברות תעופה אחרות הפועלות בישראל.
Shutterstock
בעקבות התקרית שהתרחשה אתמול בשדה התעופה באיסטנבול קיבלו סוכני הנסיעות לא מעט פניות לביטולי כרטיסי טיסה של טורקיש איירליינס, אך לדבריהם חברת התעופה הטורקית מסרבת לתת זיכוי לכרטיסים ודורשת לקבל בתמורה עשרות אחוזים משווי הכרטיס.
מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, שלח למנכ"ל טורקיש איירליינס בישראל, פאתיח דוגן, מכתב תקיף בו הוא מציין כי מהפניה אל ההתאחדות עולה "שהחברה שלך מתעקשת לקבל דמי ביטול מלאים מאזרחים ישראלים, כאשר הם חוששים ממה שיקרה להם בטורקיה אם הם ינחתו שם כדי לטוס ליעדי המשך".
יוסי פתאל ממשיך ומציין בפנייתו כי זה לא סוד שמדיניות החברה הטורקית הפוכה מהמדיניות של שאר החברות ומבקש מעמיתו הטורקי לפעול במקרה זה ברגישות הבנה והתחשבות.
מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, שלח למנכ"ל טורקיש איירליינס בישראל, פאתיח דוגן, מכתב תקיף בו הוא מציין כי מהפניה אל ההתאחדות עולה "שהחברה שלך מתעקשת לקבל דמי ביטול מלאים מאזרחים ישראלים, כאשר הם חוששים ממה שיקרה להם בטורקיה אם הם ינחתו שם כדי לטוס ליעדי המשך".
יוסי פתאל ממשיך ומציין בפנייתו כי זה לא סוד שמדיניות החברה הטורקית הפוכה מהמדיניות של שאר החברות ומבקש מעמיתו הטורקי לפעול במקרה זה ברגישות הבנה והתחשבות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}